Lijkt me echt gissen, met de temperaturen die toch nog behoorlijk laag zijn, of niet?
Klopt is ook gissen, ligt allemaal aan de temperatuur op hoogte die kan door de regenval ook weer dalen waardoor er weer sneeuw valt. Volgens de modellen blijven ze ijzel aangeven. We zijn afhankelijk van de situatie op dat moment
Lijkt me echt gissen, met de temperaturen die toch nog behoorlijk laag zijn, of niet?
Hoofdzakelijk dooiaanval. Omdat het avond wordt wil het niet zeggen dat de temperatuur zal dalen. die kan evengoed gewoon stijgen. En dat zal ook gebeuren.
Ga maar uit van een natte papbende.
Ga maar uit van een natte papbende.
Zit hier in Limburg dik in, temperaturen blijven maar stijgen en neerslag laat op zich wachten.
Vanaf 12 december lijkt het nog harder te gaan "winteren".
Er zijn inderdaad aanwijzingen dat de winter (zeer) hard terugslaat na a.s woensdag 8 dec
En niet zon klein beetje ook. Maarja, de ene weersite is de andere niet. Jan heeft daar meer ervaring mee.
De gegevens op die site komen trouwens van Foreca. Een weerstation wat hier weinig wordt vermeld.
Inderdaad, mijn vrouw moet vanavond ook een 25 km met de auto naar het werk - nachtdienst. Hiero geen openbaar vervoer, dus dat wordt weer stressen. Ze zal met de winterbandjes nog wel vooruit kunnen, maar zeker een half uur eerder de weg op moeten.
De mens wikt, maar de natuur beschikt !!
Hiero in Noord Oost Twente nog geen vlok gezien, maar het komt eraan.
je had op die andere willemstad moeten zitten joh je weet wel die in dat caribisch gebied
Heb je een plaatje, emmen hooguit 10 km hier vandaan
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait