Joking. Hopelijk niemand ijzel ivm sinterklaas avond.
Bedankt voor uw fijngevoeligheid .
Ik wens de mensen nog een goede sneeuwdag toe en geniet ervan. Vooral die van het westen snel van genieten. Want de dooi is helaas een feit en niet te hoog gegrepen. .
Ik gok nu 50/50 dat ik ga maar beslis pas over een paar uur. Heb geen zin in ijzel/slechte weg omstandigheden.
Wees welkom op O-O, je ziet wat voor een gekkenhuis het hier nu is, dat gebeurd ook met aankondigingen van mogelijke onweersbuien.
Henk bedankt,
sorry ik had de home pagina even gemist.
zal voortaan eerst de homepage bekijken voordat ik domme vragen ga stellen
Peter
p.s.
almere al een paar uur sneeuwval ( licht matig alles door elkaar )
denk dat er nu een cm of 12 licht | Gewijzigd: 4 december 2010, 13:22 uur, door dwanker
De liefhebbers kunnen inzoomen op de rotonde, je ziet de sneeuwvlokken duidelijk vallen.
http://n794b.webcam.nl/
Edit:
Volgens mij is er al iemand driftig de camera posities aan het veranderen! | Gewijzigd: 4 december 2010, 13:26 uur, door Han
sorry ik had de home pagina even gemist.
zal voortaan eerst de homepage bekijken voordat ik domme vragen ga stellen
Peter
p.s.
almere al een paar uur sneeuwval ( licht matig alles door elkaar )
denk dat er nu een cm of 12 licht
Domme vragen bestaan niet!
Vanaf 12 december lijkt het nog harder te gaan "winteren".
http://weer.nieuws.nl.msn.com/tenday.aspx?...forecast:tenday
Hier in Gendringen is er nog niets gevallen de afgelopen uren, volgens de radar zou het elk moment moeten beginnen, dus ik wacht nog maar af.
Jan, (of iemand anders natuurlijk), krijg het oosten (achterhoek) ook te maken met die ijzel, of zal het daar alleen maar sneeuw blijven?
Ik vind het allemaal schitterend om te zien...
Ik ben wel een beetje in de war
Gisterenavond rond 00:00 uur was het + 2,4, dus ik dacht hier begint de dooi...
Vanmorgen om 9:00 uur -3,4 en weer sneeuw...
Nu nog -2...het gaat toch wel dooien, toch?
En als ik de weerpluim zie wordt het weer koud...lol..
En in mijn favoriete wintersport plek in Tsjechië ligt weer voldoende sneeuw en zijn ze weer aan het skiën..
Nog een weerkaart:
anders heeft het geen zin snappie?
Ze hadden het al moeten doen aangezien het al uurtje ofzo droog is, net alleen nog klein buitje nu weer droog.
Hier in Gendringen is er nog niets gevallen de afgelopen uren, volgens de radar zou het elk moment moeten beginnen, dus ik wacht nog maar af.
Jan, (of iemand anders natuurlijk), krijg het oosten (achterhoek) ook te maken met die ijzel, of zal het daar alleen maar sneeuw blijven?
Ga er vanuit van sneeuw, maar later in de avond ook ijzel
Berichtgeving is nogal twijfelachtig overal. Hoe groot schat jij de kansen in op ijzel en ijsregen?
Lijkt me echt gissen, met de temperaturen die toch nog behoorlijk laag zijn, of niet?
Lijkt me echt gissen, met de temperaturen die toch nog behoorlijk laag zijn, of niet?
Het gaat ook om de bovenluchttemperatuur. Die gaat omhoog waardoor de neerslag gewoon als regen gaat vallen.