Twente verwachting: vanavond geen sneeuw, morgen geen sneeuw.
Ik ga de barbeque maar aansteken ofzo...
Volgens mij gaan we zo toch echt nog wel een "beetje" krijgen.
Ik meet sneeuwhoogten van 10 tot 15 cm sneeuw hier en het sneeuw maar door.
heb me iets verkekem, 12,5 cm
toch erg lekker. en de lucht is nu erg grijs, hopelijk gaat het zo weer verder sneeuwen
Onweer dagen 2012: 1 !
met de aanhanger. Lekker rustig bij IKEA haha.
Op de weg is het echt chaos. Kon niet harder dan 60.
Veilig thuisgekomen in Alphen aan den Rijn.
Hier is zo'n 10 cm bijgevallen en het sneeuwt nu nog steeds hard | Gewijzigd: 4 december 2010, 13:14 uur, door MarkNL
Dat hoor ik al een week. En de neerslagradar is ook niet accuraat zoals we hier kunnen lezen.
Ik zet eigenwijs de barbecue aan. Gewoon als demonstratie. Ga zelfs het gras maaien. Zo.
ps. Haarlem weer veel sneeuwval op ditmoment, bij -1,6c.
Ik zet eigenwijs de barbecue aan. Gewoon als demonstratie. Ga zelfs het gras maaien. Zo.
Stel je niet zo aan. De sneeuw komt echt nog wel. Hier in Oss sneeuwt het ook nu. Daarvoor ook veel valse echo's gehad. Maar gebied met sneeuw trekt over heel Nederland. De een krijgt wat meer dan de ander.
Veel plezier met je bbq.
Vandaar mijn verbazing ook. Maar dat gold voor voorgaande jaren als er een beetje neer kwam dalen. Vorig jaar toen het met bakken uit de lucht kwam was het ook al "heel Nederland, behalve Twente". Dit jaar lijkt het weer zo te gaan.
Zoals ik eerder zei: het valt op. | Gewijzigd: 4 december 2010, 13:11 uur, door Anko
Wie gelooft de ANWB nog... even competent als de KNMI
Kijk maar eens op de site van live verkeer van TOMTOM of geenfile.nl!
geenfile geeft anders ook 1222KM file.
De buienradar is wel accuraat en voorspelt geen neerslag maar meet de daadwerkelijke buienactiviteit.
Bij actuele radarbeelden kijk je dus naar informatie die op dat moment geldig is.
Iets anders is de prognose radar beelden van de komende uren.
Dat is geïnterpoleerde data op basis van berekende computer modellen. Die gegevens zijn niet altijd betrouwbaar.