In Zoeterwoude is het sinds vanochtend plus/minus 9.00 uur al aan het sneeuwen -de ene keer stevig met grote vlokken, dan weer heel lichtjes, en het gaat maar door , De temperatuur is hier momenteel -1 (thermometer in de auto). Er is ondertussen dan ook een aardig laagje gevallen, kijk maar hoe mijn Boedha er momenteel bij zit
Voor degene die vandaag nog de weg op moeten; succes & and drive safely
XD XD XD dat is echt droog....
weather without storms is no weather at all.
De meeste mensen zijn hier enthousiast over de sneeuw. Begrijpelijk, maar laten we ook even stilstaan bij de mensen die met dit weer erop uit moeten om voor 'ons' te werken. Verpleegkundigen, politieagenten, ambulance- en brandweerpersoneel etc.
Gaat toch sneller dan ik had verwacht. Moet dadelijk nog ff gauw iemand ophalen. Maja...dan zal het sneeuw hier ook al wel zo zijn.
Hier overigens nu ongeveer 1,5 uur lichte tot matige sneeuwval. Stelt niet zo heel veel voor. Veel zullen we ook niet meer gaan krijgen denk ik. Moet nog wel naar Haarlem over een uur! Gelezen/gezien dat daar wel veel ligt.
En kijkende naar de files denk ik dat ik maar de trein pak
Daar val ik zelf ook onder. Ik heb gelukkig geen weekeinddienst, maar mijn vriendin wel. Wij zijn allebei gek op sneeuw! Daarbij is het vandaag echt niet anders als op een doordeweekse dag! Ik vindt het veel sneuer voor de mensen die elke dag de randstad doormoeten bij sneeuw en al het bijbehorende verkeersleed.
vorig jaar vond ik het erg ik had net 2 maanden me rijbewijs en toen gelijk al die sneeuw
toen vond ik het ook nie leuk.
Eens... maar inmiddels wel VERPLICHT in Duitsland.. en ik moet naar duitsland over een week of drie, onverzekerd door duitsland midden in de winter is niet verstandig... vandaar de winterbandenjacht.. ik heb inmiddels wat gevonden op het internet.
On topic: Gestopt met sneeuwen, mijn buurman is nu erg in de weer zijn stoepie aan het schoonvegen. In mijn tuin is enige duidvorming te zien.. Gemiddeld zo'n 5-6 cm gevallen schat ik zo. Ik laat het verwijderen van de sneeuw aan de natuur over, als het oed is gaat het in de loop van de dag dooien, en morgen helemaal, dan is het zo weg.
Lots
Hier overigens nu ongeveer 1,5 uur lichte tot matige sneeuwval. Stelt niet zo heel veel voor. Veel zullen we ook niet meer gaan krijgen denk ik. Moet nog wel naar Haarlem over een uur! Gelezen/gezien dat daar wel veel ligt.
En kijkende naar de files denk ik dat ik maar de trein pak
mmm alleen nog maar sneeuw nog geen ijsregen
maar het zonnetje scheen net hiero in eindhoven
niet lang want begint nu te betrekken
zal het dan toch zo beginnen
nadeel van dit forum is dat je leest van hier sneeuwt het en hier gaat het hard!!!
dat ik jaloers wordt hahahaha, maar gun het jullie hoor geniety er maar van
de temps stijgen wel zie ik als is het langzaam, maar toch
best wel jammer eingelijk
maar daar aan tegen zijn de vooruitzichten weer goed
maar het zonnetje scheen net hiero in eindhoven
niet lang want begint nu te betrekken
zal het dan toch zo beginnen
nadeel van dit forum is dat je leest van hier sneeuwt het en hier gaat het hard!!!
dat ik jaloers wordt hahahaha, maar gun het jullie hoor geniety er maar van
de temps stijgen wel zie ik als is het langzaam, maar toch
best wel jammer eingelijk
maar daar aan tegen zijn de vooruitzichten weer goed
Hier in Oss ook nog geen sneeuw. Zuid-Oosten lijkt niet veel te gaan krijgen.