Is wel nog ver weg.
Maar voor vandaag ben ik zeer tevreden | Gewijzigd: 4 december 2010, 11:41 uur, door smarkie
Het is nog maar net begonnen met de eerste kleine vlokjes...
Edit: Maar ze worden al wel groter. | Gewijzigd: 4 december 2010, 11:42 uur, door samverhoeven
10.00 u begon het met sneeuwen, steeds zwaarder, binnen een uur lag er zo'n 4-5 cm schat ik. Het was glibberen en glijden op de weg (want ik heb nog steeds geen winterbanden) in en rond heerhugowaard is niks sneeuwvrij, ik heb onderweg 2 of 3 strooi/schuif combinaties gezien, maar het leek wel niet erg te helpen... Het was ook niet zo druk, wat het normaal gesproken altijd wel is op zaterdag (zeker nu met Sinterklaas).
Nu ik dit scrijf gaat het weer flink harder sneeuwen, met de wind er bij.. complete sneeuwjacht!
Owja, de temperatuur zwabberde een beetje rond de 2 a 3 graden onder nul.
Groetjes,
Lots
10.00 u begon het met sneeuwen, steeds zwaarder, binnen een uur lag er zo'n 4-5 cm schat ik. Het was glibberen en glijden op de weg (want ik heb nog steeds geen winterbanden) in en rond heerhugowaard is niks sneeuwvrij, ik heb onderweg 2 of 3 strooi/schuif combinaties gezien, maar het leek wel niet erg te helpen... Het was ook niet zo druk, wat het normaal gesproken altijd wel is op zaterdag (zeker nu met Sinterklaas).
Nu ik dit scrijf gaat het weer flink harder sneeuwen, met de wind er bij.. complete sneeuwjacht!
Owja, de temperatuur zwabberde een beetje rond de 2 a 3 graden onder nul.
Groetjes,
Lots
Winterbanden grootste zwendelaarij sinds de millenium bug !
Telkens grote verwachting, uiteindelijk niks. Morgen laatste kans voor de dooiaanval. Grote verwachtingen, wederom. Zal daarom wel weer zelfde resultaat zijn.
jij krijgt ook chil
Wel begint het iets harder te waaien en stuift er flink wat in et rond, mn auto heeft aan 1 kant zo'n 10 cm bredere wielkast gekregen | Gewijzigd: 4 december 2010, 11:47 uur, door oxje