maar code oranje voor ZW nederland... misschien zuid holland.. maar wij zeeuwen zijn geen mietjes, voor ons volstaat code geel wel hoor
sry ik bedoel het niet zo hard... ik kijk niet alleen naar evt gladde wegen maar ook de hoeveelheid sneeuw die er valt;
maar hoeveel is er bij jullie nu?
Hier in Tilburg gaat niet veel vallen vrees ik. Tot nu toe is het groos gebleven en de buien die uit Belgie er aan komen zullen tegen de tijd dat ze NL bereiken volgens mij veel in intensiteit hebben verloren.
Mag ik jouw over een paar uur deze vraag nog eens stellen
Hier in Tilburg gaat niet veel vallen vrees ik. Tot nu toe is het groos gebleven en de buien die uit Belgie er aan komen zullen tegen de tijd dat ze NL bereiken volgens mij veel in intensiteit hebben verloren.
Haha! Hij zit er dicht bij zo te horen. Zijn er al sneeuwduinen van een meter hoog gemeld?
Veel driftsneeuw, wind en grote vlokken. Nu even wat geminderd met het 3de
Prachtig wit hier: echt hopen dat er zo minimaal regen valt . Zonder regen kan dit nog niet allemaal weg zijn tegen morgenavond. Met helaas wel
Is ook triest in Haarlem, de busbaan is spik en span en de autowegen ligt een laag sneeuw waar je u tegen zecht en er word 0,0 gestrooit of geschoven op de busbaan na die al goed berijbaar is.
Alles blijft geel
Voor brabant is 1-3 cm vervangen voor 2-5 cm
Sneeuw, 2-5 cm Geldig: zaterdag 04 december 2010 vanaf ca 10 uur gedurende ca 4 uur
Gladheid door sneeuwresten, vanaf zondagavond ook door opvriezing/bevriezing Geldig: zaterdag 04 december 2010 vanaf ca 14 uur gedurende ca 3 uur
Sneeuw of ijsregen, later kans op ijzel. 1-3 cm sneeuw. Geldig: zaterdag 04 december 2010 vanaf ca 17 uur gedurende ca 8 uur
Gladheid door sneeuwresten, vanaf zondagavond ook door opvriezing/bevriezing Geldig: zondag 05 december 2010 vanaf ca 01 uur gedurende ca 33 uur
| Gewijzigd: 4 december 2010, 11:07 uur, door djdreamdance
Hier in Tilburg gaat niet veel vallen vrees ik. Tot nu toe is het droog gebleven en de buien die uit België er aan komen zullen tegen de tijd dat ze NL bereiken volgens mij veel in intensiteit hebben verloren.
Kijk eens op de europese radar voor de grap, ik denk persoonlijk dat het zelfs tot het Oosten van het land trek.