Voor vanochtend lag er hier ook maar 3 cm, en morgen is waarschijnlijk hier het meeste ook al weer weg.
Nee, het valt me weer op hoe alles om ons gebied draait of net ervoor oplost. Ik denk daarom dat jouw voorspelling voor vannacht/morgen ook weer 0,0 is.
Mijn voorspelling?? Ik ben geen Pelleboer ofzo
Ik volg alleen de vooruitzichten op de radar en de kaartjes. Dus het zijn niet mijn voorspellingen
Er ontstaat nu ook wat sneeuwduinen voor de deur en het blijft maar doorgaan!!!
Waar is het KNMI??? Liggen ze nog te slapen? Ik zie hier wel een code oranje of een weeralarm in voor vanochtend,vanmiddag,vanavond en vannacht!
Sneeuw lijkt met de windvlagen plots als een muur op je af te komen en dan weer wat minder tot de volgende windvlaag ^^
Alles stuift hier van de daken en sneeuw vliegt hier in het rond nog niet vaak meegemaakt zo een weertje
Volgt er iemand in deze mening?
Nou, ZW heeft geen code oranje nodig hoor... sneeuwt hier echt goed door, wegen zijn wit, spekglad enz....
maar code oranje voor ZW nederland... misschien zuid holland.. maar wij zeeuwen zijn geen mietjes, voor ons volstaat code geel wel hoor
Wat dacht je van mij, de zon mag van mij nu wel snel verdwijnen
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Hier in Tilburg gaat niet veel vallen vrees ik. Tot nu toe is het droog gebleven en de buien die uit België er aan komen zullen tegen de tijd dat ze NL bereiken volgens mij veel in intensiteit hebben verloren. | Gewijzigd: 4 december 2010, 11:02 uur, door Reutel