Temp -1.5 ???
Buitenthermometer staat misschien iets te beschut
Bedankt voor het welkom. Deze week voor het eerst dit forum ontdekt en HEERLIJK om tussen allemaal weerfreaks te vertoeven (dacht eerst dat ik de enige in NL was)
zaterdag 04 en zondag 05 december 2010
Overdag sneeuw, vanavond mogelijk ook IJZEL
Een gebied met sneeuw trekt vanochtend en vanmiddag van zuidwest naar noordoost over ons land. Er valt zo'n 2-5 cm, het meeste wordt in het zuiden verwacht.
Uitgifte: 04/12/2010 09.42 uur LT
--- in het zuiden ??????
Kijk eens naar het westen
En bedankt maar weer. Zit ik al de hele ochtend te verheugen op een echte sneeuwbui, kom jij met zo'n berichtje.
Nu lees ik dat het oosten vanzelf wel wat krijgt, maar als ik het zo bekijk gaat het eerder schuin naar noorden/oosten, waardoor gelderland en verder naar het oosten niets krijgt?
Mocht ik het verkeerd zien, komt het dan alsnog of vanavond pas. Op welk stuk neerslag gebied(gedeelte) moet ik dan letten, wat in belgie nog zit?
Temperatuur op 2 hoog is hier -2,4 graden en bewolkt
zaterdag 04 en zondag 05 december 2010
Overdag sneeuw, vanavond mogelijk ook IJZEL
Een gebied met sneeuw trekt vanochtend en vanmiddag van zuidwest naar noordoost over ons land. Er valt zo'n 2-5 cm, het meeste wordt in het zuiden verwacht.
Uitgifte: 04/12/2010 09.42 uur LT
--- in het zuiden ??????
Kijk eens naar het westen
zuid-west brabant nog steeds niks aan het handje
Begint op te vallen.
Ach ja, je kan het weer niet sturen. Ik had vorig jaar meer te doen met het westen. Met name zeeland, waar de winter ver achter bleef bij ons. Maar er komt zeker nog wel iets hier hoor. Zoals het lijkt, zal het gewoon iets minder dan in het westen. Vannacht/ morgen vallen we wel goed in de prijzen zoals het lijkt. Maar de dooi zorgt dan wel weer voor een scenario dat we dan liever weer niet zien. Het zij zo..
Nu lees ik dat het oosten vanzelf wel wat krijgt, maar als ik het zo bekijk gaat het eerder schuin naar noorden/oosten, waardoor gelderland en verder naar het oosten niets krijgt?
Mocht ik het verkeerd zien, komt het dan alsnog of vanavond pas. Op welk stuk neerslag gebied(gedeelte) moet ik dan letten, wat in belgie nog zit?
Temperatuur op 2 hoog is hier -2,4 graden en bewolkt
Binnen 1 uur heb je sneeuw, verwacht voor onze regio 2 a 3 cm Meer is altijd welkom
Normaal ben ik niet zo gul, maar nu gun ik je echt wel 2 cm van ons hoor ... dat verschil zie je niet