Het enige verschil is dat ik bankhang op oa deze url ;P
Overigens doe ik niet aan lantaarnpaal staren,ik zet gewoon de rijbak in het daglicht als ik wil weten of het zeer gering sneeuwt waar mijn lichtsluis dat niet waarneemt.
-techniek ftw
-stroom ftw
-moderne wereld ftw
-nowcasting via techniek en hippe satelietbeelden -onbetaalbaar!! En dan na tweeduizend jaren wiskundige jaartelling zo relatief goedkoop dat elke idioot gratis en voor niets die beelden tot zich kan nemen om vervolgens evengoed nog die auto totalloss te rijden
Door die sneeuwstoring stijgen de temperaturen. Achter de buienlijn dalen de temperaturen alweer, HvH en WaZ waren boven 0, zijn dat niet meer. Het wordt vannacht echt weer berekoud.
En de wind is weer van West naar Zuid gedraaid. Een westenwind zorgt ook voor hogere temps nl
Shit, ik ga morgenavond naar Twente- De Graafschap a: kom ik daar met al die sneeuw ? b; gaan we sneeuwballen ipv voetballen ?! en c; hoe kom ik weer thuis ??
Dat wordt spannend morgenavond....
Zuidenwind meestal ook
Behalve dat er nu poollucht uit het zuiden komt
Het wordt morgen zo te zien of langlaufen of schaatsen op straat.
Dalen zullen de temperaturen hier niet meer, minimum temperatuur was aan het begin van de nacht, we zitten nu aan -6,7°C en gaan naar de 0°C wat de maximum temperatuur is voor morgen.
Behalve dat er nu poollucht uit het zuiden komt
Het wordt morgen zo te zien of langlaufen of schaatsen op straat.
Lijkt me beiden wel eens leuk
Maar als ik moest kiezen, dan neem ik liever sneeuw, anders word de sneeuw die er nu ligt keihard
Dat wordt spannend morgenavond....
go ahead eagles is afgelast, twente ligt er niet ver vandaan
hoop dat het niet wordt afgelast , de wedstrijden zijn verplaatst neer maandag of dat zo'n goed idee is met de voorspellingen ,ik weet het niet