Om de sneeuwval goed te zien schijn ik de hele avond al met een bouwlamp
naar buiten haha
Niets vreemds aan hoor, het is juist vreemd dat zo weinig mensen meer genieten en stilstaan (behalve in de file ) bij iets zo mooi en complex als het weer! | Gewijzigd: 3 december 2010, 22:00 uur, door santona
Haal de zondag eruit, en je hebt weer een week van vorst.
In het oosten wss gewoon nog een week vorst!
Nieuwe pluim!!
Koude is weer terug!!
Gaat echt flink dooien zaterdag en zondag, +-4 graden, gaat het sneeuwdek geen goed doen.
die +4 graden is de max temp.
dauwpunt is onder 0.
ZOlang er geen warm water opvalt slinkt je sneeuwdek wat maar hoeft niet helemaal.
afwachten.Ijzel op je sneeuw kan ook nog he
Nieuwe pluim!!
Koude is weer terug!!
Gaat echt flink dooien zaterdag en zondag, +-4 graden, gaat het sneeuwdek geen goed doen.
Misschien Zuid Westen, Maar geld niet voor het hele land. Zeker niet voor het noord oosten
Ten eerste wordt bijna overal gezegd dat het vannacht in het HELE land gaat vriezen. Morgen zal de temperatuur op de Wadden en Zeeland op 1 a 2 boven nul uitkomen. NH en ZH zullen op 0 of 1 graad liggen. (Voornamelijk aan zee). De rest van het land dus hoogstwaarschijnlijk weer een ijsdag. Verder zal de grond temperatuur waarschijnlijk lager zijn dan de bovenlucht temperatuur. (Dus onder nul). Verder zal er niet al te veel zon te zien zijn.
En zondag moet ik nog maar zien of het uberhaupt wel 4 a 5 graden wordt.
Ik zie het probleem niet echt... natuurlijk wel jammer van die dooi kansen, maar mensen.. het is pas begin december
Ten eerste wordt bijna overal gezegd dat het vannacht in het HELE land gaat vriezen. Morgen zal de temperatuur op de Wadden en Zeeland op 1 a 2 boven nul uitkomen. NH en ZH zullen op 0 of 1 graad liggen. (Voornamelijk aan zee). De rest van het land dus hoogstwaarschijnlijk weer een ijsdag. Verder zal de grond temperatuur waarschijnlijk lager zijn dan de bovenlucht temperatuur. (Dus onder nul). Verder zal er niet al te veel zon te zien zijn.
En zondag moet ik nog maar zien of het uberhaupt wel 4 a 5 graden wordt.
Ik zie het probleem niet echt... natuurlijk wel jammer van die dooi kansen, maar mensen.. het is pas begin december
Vandaag zou het hier in Den Haag aan de kust ook +2/+3 worden. Is overdag de hele tijd rond -0.8 geweest.