Op Twitter,
Sneeuwjacht morgen, een etmaal terug ook al genoemd door WP. Waarom heeft geen HOND het er verder over? Sneeuwduinen tot 1 meter regionaal.
4 minutes ago via web
Ach niet serieus nemen.
| Gewijzigd: 3 december 2010, 19:33 uur, door Shadow112
Intensiviteit is ook mooi te zien op de radar van o_o Donkerroze vlekjes.
Zelf zie ik in Hellevoetsluis eo matig tot veel sneeuw. Voor het eerst dat ik een weer-alarm terecht had gevonden. Spits / auto verkeer was levensgevaarlijk en vele auto's alsmede de bus waar ik in zat reden stapvoets.
Echt ontzettend veel sneeuw en het is sinds 15:30 vanmiddag tot op heden nog niet gestopt met sneeuwen.
Op Twitter,
Sneeuwjacht morgen, een etmaal terug ook al genoemd door WP. Waarom heeft geen HOND het er verder over? Sneeuwduinen tot 1 meter regionaal.
4 minutes ago via web
Typisch een geval van aandacht tekort en hij denkt met schreeuwen op diverse sites komen te staan, het is in ieders geval gelukt op onweer-online... Jammer dat jullie er zo op door blijven hameren... Zal ik de volgende keer alleen maar onzin in mijn bericht zetten? Alleen omdat jullie het willen lezen! Maar goed ik wist niet dat ze voor ijzel ook als jachten hadden. De temperaturen op 850 hPa zijn zo laag dat er geen sneeuw kan vallen volgens de modellen, ook de windstoten die berekend worden zijn allemaal in de avond als de temperatuur op 1500 meter -2 is
On topic nu, andere berichten worden omtrent deze man nu verwijderd
Het is half tot zwaar bewolkt en in de kustprovincies komen enkele, in het zuiden van de provincie Zuid-Holland en ook in Noord-Holland soms stevige, sneeuwbuien voor. De zuidwestenwind is overwegend zwak tot matig, 3 of 4 Bft. De temperatuur ligt tussen -2 graden langs de westkust en -8 plaatselijk in opklaringen landinwaarts.
In de nacht naar zaterdag zijn er opklaringen en is het op de meeste plaatsen droog. Verder landinwaarts vriest het meest matig, terwijl het langs de kust maar een enkele graad vriest. De wind is zuidelijk, matig rond kracht 3, langs de kust is de wind matig tot vrij krachtig, 4 tot 5 Bft.
Zaterdagochtend neemt van het zuidwesten uit de bewolking toe, later in de ochtend trekt een gebied met sneeuw van het westen uit over het land. Er valt 2-5 cm, het meeste waarschijnlijk in het zuiden. Later in de avond komt er van het zuidwesten uit opnieuw neerslag, waarschijnlijk ijzel. De temperatuur ligt langs de kust rond het vriespunt, maar in het binnenland blijft het licht vriezen. De wind draait naar zuid tot zuidoost en neemt toe naar matig, 4 Bft, boven het IJsselmeer en in het Waddengebied (vrij) krachtig, 5 tot 6 Bft.
Bron KNMI
Ik woon in haarlem noord.
En hier valt dus geen sneeuw.
edit: lichte sneeuwval nu | Gewijzigd: 3 december 2010, 19:37 uur, door smarkie
Neem aan dat je zo hoog bedoelt?!
Ontopic, hier is het frisjes Hoop niet dat het gaat regenen,maar wat doe je er tegen??
Even Oftopic van hoe laat dan ik van ongeveer 19:00 tot 20:00. En ik was met een vriend sneeuwballen aan het
gooien of eerlijk gezegt sneeuwballengevecht. als je dat had gezien was ik het.
On topic nu, andere berichten worden omtrent deze man nu verwijderd
Ik had het echt niet geweten als jij me er niet op had geattendeerd. Verder af en toe die onzin berichten tussendoor graag lezen: JA! Serieus nemen: NEE! Volgens mij doet dat niemand hier.
Tja idd, maar het plaatje is natuurlijk een soort gemiddelde van 12 uur lang, denk dus dat het daardoor niet een goed tijdbeeld geeft per dagdeel in de juiste chronologische volgorde. Begrijp wat je bedoelt. Ben gewoon blij dat het aardig blijft vriezen. Maar ja eerst maar zien wat de neerslag doet!
Dus zoals jij het zegt Tyshane...is het min of meer gewoon afwachten wat er gebeuren gaat.