Waar woon je in haarlem dan?
Hier valt geen sneeuw
edit: ik zag net 2 vlokjes in 5 min | Gewijzigd: 3 december 2010, 19:09 uur, door smarkie
Hoop niet dat dan de meeste regen in het noorden valt.
Is alles omgedraaid ofzo? Dat hier nu al die rommelpot komt c.q. dooi en in het zuiden niet??
en btw het is goed tegen de muggen, van mij mag het goed hard vriezen, des te minder van die klere beesten hebben we volgend jaar
Dat denk ik dus niet. Waarom heeft Finland altijd veel van die pokkebeesten dan?
Zondag gaat het ook gewoon dooien in het zuiden dus ook in limburg met tempratuur net iets boven het vriespunt. Dus het als het warm hemel water gaat vallen word het dolle pret (maar niet heus) ijzel dus.. is gevaarlijk dus niet leuk.
Het verhaal dat een strenge winter zorgt voor massale sterfte van insecten kan ook al naar het rijk der fabelen worden verwezen. Er gaan meer insecten en vooral hun larven dood door verschimmeling in een vochtige kwakkelwinter dan door koude in een strenge winter.
Las vorig jaar nog dat flinke kou wel helpt tegen de vele insecten, maar veel sneeuw niet, omdat dit juist weer voor een isolerend laagje zorgt. Oke. Hmz. Maar muggen die mogen voor mij helemaal verboden worden, dus bevriezen dat tuig! Kom ze nog steeds in huis tegen, waar ze zich van de zomer verstopt hadden, lekker overwinteren, nou dacht het effe niet!
---
Oh sorry voor off-topic geneuzel! Ik las het te laat! Oepz!
---
Uhmz, het is erg koud buiten! | Gewijzigd: 3 december 2010, 19:10 uur, door Tyshane
Beetje een raar plaatje. De dooi valt toch vanuit het ZW in? Op dat plaatje is het net alsof het van het NW invalt.
Op Twitter,
Sneeuwjacht morgen, een etmaal terug ook al genoemd door WP. Waarom heeft geen HOND het er verder over? Sneeuwduinen tot 1 meter regionaal.
4 minutes ago via web