Ik zie zojuist op buienradar 2 ontladingen in de buurt van Haarlem?
Dat is een pittig buitje
Het weerbericht voor Limburg
Ruben Weytjens
Update vrijdag 3 december 2010, 17u25
Zaterdagnamiddag sneeuw. Zaterdagavond ijzel, tijdelijk gevolgd door regen. Zondag gaat de regen stilaan weer over in smeltende sneeuw of sneeuw. Tegen de zondagavond droog en vorst.
de dooi periode is nu verplaatst naar woensdagavond
ben benieuwd
off topic
gaat het in het midden vandaag en morgen nu wel of niet sneeuwen
iemand die mij meer info kan geven alvast bedankt
fijne pakjesavond gewenst voor iedereen
de dooi periode is nu verplaatst naar woensdagavond
ben benieuwd
off topic
gaat het in het midden vandaag en morgen nu wel of niet sneeuwen
iemand die mij meer info kan geven alvast bedankt
fijne pakjesavond gewenst voor iedereen
waar zie je dat ? ik zie de dooi gewoon op Zondag beginnen
beetje off- : K'heb me net kapot gelachen om het weerbericht van omr. Gelderland met Britta van Gendt van MC, zegt ze dat de sneewbuien die op de radar zichtbaar zijn verdampt, nou hier sneeuwt het gewoon hoor
he super dat het sneeuwt bij jullie
wil je ff goed blazen richting putten
wil ook wat hebben
Al is het maar een buitje
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
des te meer geniet je er straks van als het een graad of 10 is, dan voelt het ineens zo lekker zomers hahah
en btw het is goed tegen de muggen, van mij mag het goed hard vriezen, des te minder van die klere beesten hebben we volgend jaar
en btw het is goed tegen de muggen, van mij mag het goed hard vriezen, des te minder van die klere beesten hebben we volgend jaar
Ja er gaan er wel veel dood als het streng vriest, maar een paar gunstige weken (voor hen) brengt het aantal zo weer op peil.
Kwakkelwinters zijn vaak schadelijker voor insecten, die spelen hun belagers in de kaart.
Ruben Weytjens
Update vrijdag 3 december 2010, 17u25
Zaterdagnamiddag sneeuw. Zaterdagavond ijzel, tijdelijk gevolgd door regen. Zondag gaat de regen stilaan weer over in smeltende sneeuw of sneeuw. Tegen de zondagavond droog en vorst.
is er nog kans op sneeuw zondag? geen regen?