We zitten qa winter goed hier int oosten noord. het blijft nachtelijk gewoon vriezen. en temp. overdag wegen daar niet tegen op. alleen kunnen we een flinke prahne wit spul gaan krijgen.. mogelijk een mix. dus ijzel!!
waar hebben jullie het over? hij die niet genoemd mag worden voldemort ofzo ? hahaha
Mmmm...dat geloof ik niet hoor. Dan was dat al eerder hier op deze site gemeld.
Zou wel wat zijn zeg gheghe....las net ook al iets over 2 meter sneeuw
Dat mogen we hier niet zeggen. Volg de link en je komt uit bij hem
ah nu weet ik het zag de link niet
volgens mij heeft ie een foutje: dm zal moeten zijn: cm | Gewijzigd: 3 december 2010, 16:12 uur, door df310
Misschien als we allemaal onze sneeuw uit de straat bij zijn voordeur gaan brengen
Edit: ja toevallig de heer Paulusma op radio Noord.
''morgenmiddag sneeuw en flink wat sneeuw ook!!''
In het binnenland blijft het gewoon vriezen en sneeuwen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Heb het helemaal niet over knmi gehad. Oranje waarschuwing is trouwens wel bijna alarm maar die is ondertussen ook weer ingetrokken.
iig vind ik dat ze te veel overdrijven...
Inderdaad, dat heeft heel even op de Telegraaf gestaan en is even later door de Telegraaf zelf gecorrigeerd naar Sneeuwchaos e.d.
De Telegraaf is echter geen instantie om weerwaarschuwingen en alarmen uit te geven.
Ze geven slechts door wat het KNMI aangeeft, blijkbaar hebben ze de waarschuwing voor extreem weer verkeerd begrepen.
Verder is het zo dat het KNMI wel degelijk een 'extreem weerwaarschuwing' heeft afgegeven van 13:00-19:00. (twee provincies).
Dat ze die opeens intrekken om 15:30 is wel heel vreemd natuurlijk.
Dan maak je jezelf ongeloofwaardig, een duur van 2 1/2 uur is niets.
volgens mij heeft ie een foutje: dm zal moeten zijn: cm zal echt geen 2m gaan vallen! hahaha
en we schelden hier niet dus hierbij de link naar een scheldwoord http://nl.wikipedia.org/wiki/Putto
Vanacht matige tot strenge vorst.. -8gr a -10gr.
Pfff dat was weer een koude dag
Toen ik vanmorgen de auto wou pakken zat er een klein laagje sneeuw op dus het heeft hier in Zwolle gisteravond of vannacht ook nog een beetje gesneeuwd...
Verder vandaag geen sneeuw gehad. Wel een strakblauwe lucht vanmiddag met een heerlijk zonnetje!
Prachtig die verhalen over het buiten spelen! herken mezelf er ook wel in! net zolang buiten spelen in de sneeuw totdat je handschoenen zijknat waren, een ijspegel aan je neus tot op je schoenen van de loopneus! :lol
Tja en tegenwoordig de handrem van de auto he!
Zag hier net de bus van de schilders ook dwars over de parkeerplaats glijden! en maar gas geven haha.
Yep zomer is mooi (lekker warm onweer(als je geluk hebt) enz enz)
Maar de herfst en de winter blijven toch ook super!
Nu maar eens kijken wat morgen ons brengt!
Gladheid : Geldig van vrijdag 3 december 2010 15u tot zaterdag 4 december 2010 19u : Vanavond en vannacht is het nog steeds uitkijken voor sneeuwresten op of bevriezing van natte weggedeelten en voetpaden. Zaterdag trekt een actieve sneeuwzone van west naar oost over het land met een sneeuwaccumulatie van 2 tot lokaal 10 cm. Een stevige wind zorgt daarbij ook nog voor sneeuwophopingen
Dat ze die opeens intrekken om 15:30 is wel heel vreemd natuurlijk.
Dan maak je jezelf ongeloofwaardig, een duur van 2 1/2 uur is niets.
Ja of afgeven of niet..hier begint de sneeuw namelijk weer opnieuw...als het zo weer harder gaat komt het alarm zeker weer terug
Wat ik me afvraag gaat over de ijskwaliteit. Ik kan niet echt iets vinden over de kwaliteit van het ijs wanneer een toplaagje smelt en dan weer bevriest. Is dat goed of slecht voor schaatsijs? Het mag zondag en maandag dan wel even gaan dooien, maar als de pluim een beetje standvastig is kan ik volgende week misschien wel gewoon schaatsen. Had daar deze week namelijk geen kans toe.
Gladheid : Geldig van vrijdag 3 december 2010 15u tot zaterdag 4 december 2010 19u : Vanavond en vannacht is het nog steeds uitkijken voor sneeuwresten op of bevriezing van natte weggedeelten en voetpaden. Zaterdag trekt een actieve sneeuwzone van west naar oost over het land met een sneeuwaccumulatie van 2 tot lokaal 10 cm. Een stevige wind zorgt daarbij ook nog voor sneeuwophopingen
whoo die trekt ook bij. toenstraks nog 2 tot 5 cm