volgens mij stellen buien niets voor. En als er wat uitkomt is het voor korte duur.
Verder sterft de helft af zie ik wel.
Nee beetje jammer zo'n loos sneeuw alarm. Ben blij dat we o o hebben, betrouwbaarder.
edit; alleen die pluk die richting zeeland gaat zou wel wat chaos kunnen veroorzaken. Nice! | Gewijzigd: 3 december 2010, 15:33 uur, door jewaitit
niet te volgen hier, die wintertopics. Maar af en toe lees ik wat pagina's bij.
Zojuist een uurtje speed-mars gedaan door de weides en bossen hierachter om m'n ski-broek te testen. Naja: die is dus warm genoeg! De koudeput is hier (Stramproy, het achterland van Ell dus) weer opengetrokken maar voor mij was de gevoelstemperatuur gewoon boven het vriespunt. Heerlijk! Laat deze winter zo maar doorgaan tot zo ergens eind maart.
Ps: toch een minpuntje, schaatsen op (goed) ijs kunnen we voorlopig nog vergeten. Morgen nog eens kijken of het te doen is om erop te gaan, maar dat wordt eerst heel veel sneeuw wegvegen.
volgens mij stellen buien niets voor. En als er wat uitkomt is het voor korte duur.
Verder sterft de helft af zie ik wel.
Nee beetje jammer zo'n loos sneeuw alarm. Ben blij dat we o o hebben, betrouwbaarder.
edit; alleen die pluk die richting zeeland gaat zou wel wat chaos kunnen veroorzaken. Nice!
Vergeet niet dat de extreem weer waarschuwing tot vanavond geldt en het is nu pas half vier.
En het is geen ALARM maar een extreem weer waarschuwing!
Ik heb het al vaker gezegd, haal waarschuwingen en weeralarmen niet door elkaar...
En het is geen ALARM maar een extreem weer waarschuwing!
Ik heb het al vaker gezegd, haal waarschuwingen en weeralarmen niet door elkaar...
Op telegraaf stond zeker weten ''sneeuwalarm''
Heb het helemaal niet over knmi gehad. Oranje waarschuwing is trouwens wel bijna alarm maar die is ondertussen ook weer ingetrokken.
iig vind ik dat ze te veel overdrijven...
Zo dat is een aardig pakje | Gewijzigd: 3 december 2010, 15:45 uur, door zwoof
zozo dat lijkt wel een bruidstaart