En reken maar dat we aan de koude kant van nederland blijven steken.
Valt me op dat weerplaza de temperatuur in de 14 daagse verwachting ook behoorlijk naar beneden heeft gehaald!
buiten zie ik gebroken bewoking en blauwe lucht. ook wel wat heiig in de verte+flauw zonnetje
Op 2 hoog is het nu +0,8 graden en een luchtdruk van 1007 volgens weermetertje
Mag ook wel, na een paar tegenvallende dagen qua vorst en sneeuw in het NO.
Mijn hoop is gevestigd op de volgende sneeuwperiode, hopelijk dient die zich binnen afzienbare tijd aan.
ps. LOL als ik op die link naar weerplaza klik in bericht #471 dan krijg ik dit: Sorry, er is een fout opgetreden.
Over slimme software gesproken, weerplaza was hier niet zo welkom heh?! | Gewijzigd: 3 december 2010, 15:23 uur, door santona
Eeuh, heb je het wel goed gevolgd?? Heb het niet over mezelf van nu. Ik draai me wasjes wel
Maar goed, ben benieuwd wat er over blijft van de trog (of is het een mini comma??) als die naar oostelijke oorden trekt.
Heb wel zin in een beetje sneeuw. Hier in Smilde hebben we tot nu toe (vanaf gisteravond) nog maar een kleine 1,5 cm sneeuw hier.
Als er dan nog steeds niet veel gebeurt is, kunnen we pas zeggen dat het voor niets is geweest.
Al denk ik zelf ook dat het niet nodig was.
Maar als er wel veel sneeuw was gevallen en het knmi had geen waarschuwing uitgegeven.
Dan waren er hier berichten voorbij gekomen van ,ja wij zagen het al lang aankomen
Ze doen het ook nooit goed!!
mooi vooruit zicht toch? en eh.....wat denk je van eventuele sneeuw kansen nog voor hier deze dag?man rijd weer avond dienst en gisteren ook , was weer wat hoor, mensen worden gewaarschuwd en toch he!!!