En hoe vertaal je 16kg/m2? Want met die aanduiding kan de gemiddelde NL'er niks mee.
In principe kun je uitgaan van 1 cm = 1 kg/mtr2.
Althans dat had ik van Jan begrepen.
Ships, net te laat, je zit er kort op Jan. | Gewijzigd: 3 december 2010, 13:53 uur, door allseasons
Ik snap hem ook niet helemaal ben ik bang....
Er zal nog wel meer sneeuw volgen anders kan de neerslagperiode nooit geen 6 uur gaan duren.
't Is niet omdat in de zomer de thermometer bijna barst van de warmte, dat het in zijn totaliteit niet kouder is.
Mij maken ze niks wijs hoor.
Gegevens van het kmi laten wel iets anders zien. De jaren 2006, 2007, 2008 en 2009 waren allemaal méér dan één graad warmer dan normaal. De voorbije twee winters waren kouder dan normaal, maar daar houdt de waarde van je stookoliefacturen dan ook op...
Wellicht heeft een van de deskundigen hier echter meer kijk op.
in totaal denk ik dat we de 3 centimeter nog niet eens gehaald hebben ..
oke we hebben nog wel een paar maanden maar toch.
staat er in de komende paar dagen nog wel wat te gebeuren hier in friesland??
De hulpdiensten worden gewaarschuwd voor extreem weer in aantocht! Waarschuwingen voor zware sneeuwval en ijzel.
| Gewijzigd: 3 december 2010, 13:59 uur, door Romani
De hulpdiensten worden gewaarschuwd voor extreem weer in aantocht! Waarschuwingen voor zware sneeuwval en ijzel.
Wat een hetze weer.
30 jaar geleden haalden we onze schouders ervoor op. De nieuwe generatie schiet ook gelijk in de stress van alles wat anders is dan zomer. Best zielig.
ik kan al wel wat donkere wolken uit t westen zien aankomen maar of die hier komen denk t haast niet t gaat allemaal zo langzaam.
Kan kloppenj hier in Eemnes begint het nu te betrekken.
Ja dank je wel. Gelukkig ligt de kofferbak vol met Sinterklaascadeautjes, daarmee kan ik het nog wel even uithouden .
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Lol morgen later op de dag ook IJSSEL ghehehehehe