Niet invensteren is achteruitgang in bedrijven vooral die veel ennergie gebruiken. in de winter. de meensten zijn verwent met relatief zachte winters afgelopen jaren. maar je ziet nu weer de winters blijven niet uit. en zorgen dan voor een hoge kosten plaatje.
Ook bij de belgiesche overheid is het geld op voor subsidies. want belgie stevend af op een falliet net als griekenland/spanje/ierland/portugal.. en wat er nog meer achterweg komt..
Kortom de euro heeft ons genekt.op alle fronten. en de overheden gaan steeds meer plukken van de burgers. dus bepaalde omzetten worden gehalveerd en invensteerders blijf uit. omdat de banken de geldkranen dichtdraaien.
Jaren terug was dit al zien aan te komen.. en had dan een investering gedaan naar een mogelijke aardwarmte..
Effe serieus... ik werk in Velsen/Beverwijk , moet ik ( ivm ANWB alarm ) nu naar huis of is 4 uur ook nog te doen?
Gladheid door sneeuwresten of bevriezing. Geldig: vrijdag 03 december 2010 vanaf ca 13 uur gedurende ca 2 uur
Sneeuwbuien. Hoeveelheden rond 3 cm, lokaal meer. Geldig: vrijdag 03 december 2010 vanaf ca 15 uur gedurende ca 6 uur
Gladheid door sneeuwresten of bevriezing. Geldig: vrijdag 03 december 2010 vanaf ca 21 uur gedurende ca 12 uur
Sneeuwval, later ook kans op ijzel. Geldig: zaterdag 04 december 2010 vanaf ca 09 uur gedurende ca 16 uur
Gladheid door sneeuwresten of bevriezing. Geldig: zondag 05 december 2010 vanaf ca 01 uur gedurende ca 11 uur
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
er zijn wel degelijk waarschuwingen van kracht bij het KNMI
momenteel zou je hier denken dat ze het uit de duim zuigen..over een aantal uren zal ik het zien..of niet.
terwijl het om 9 uur nog -11 grd was ,is het nu -1
we wachten af dus
(bron knmi) | Gewijzigd: 3 december 2010, 13:07 uur, door frankaloe
De bui die er nu ligt, zou tegen vier uur wel weg moeten zijn, maar volgens mij ontstaat er meer op zee...
Ik kan nog niet zeggen wat de situatie over bijv. een uur is. Eerst afwachten of het uberhaupt gaat sneeuwen. Op dit moment is het slechts een vlokje...
Ja, dat hebben ze net (13:00) pas gedaan.
Vers van de pers dus, daarvoor was het 'gewoon' geel, een waarschuwing dus.
De vraag is dus nu of je als verkeersdeelnemer nog de tijd hebt om hierop te reageren.
Extreem weer (sneeuw) is geldig van 13:00-19:00.
Is ook leuk toch , maar leest idd niet lekker.
Vooralsnog geen sneeuw in Haarlem, maar die webcam op scheveningen laat wel dreigende wolken zien, mijn benieuwen of het beetje aan land kan komen en niet oplost wat totnu toe wel het geval is.
Haha, past wel goed in het Thema !
Maar je hebt groot gelijk
Onweer dagen 2012: 1 !
webcam's.
http://hdtv.webcam.nl/website/page1/live_HD_webcams.html
Ik kan nog niet zeggen wat de situatie over bijv. een uur is. Eerst afwachten of het uberhaupt gaat sneeuwen. Op dit moment is het slechts een vlokje...
Volgens de Noren valt er bij ons 2,8 mm neerslag ( is dat ongeveer 5 cmtr sneeuw?) de komende uren.
Welke delen van het binnenland Jan ?
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/