Dat merk je wel vaker bij nieuws- en weerberichten. De Randstad is modern en up-to-date en de rest zijn maar "domme boeren" met grappige dialecten.
Die buien die vanmiddag komen vallen nog wel mee.
Waar haal je dat 'sneeuwalarm' vandaan? Kan op de waarschuwings pagina van het KNMI namelijk niks vinden over een alarm?
(ik bedoel.... Het kan ook dat je buurman een alarm afgegeven heeft..... Ik vraag het maar even)
De temperaturen elders in de wereld die beneden peil waren trekken die hitte pieken enorm omlaag.
En waar ik dat vandaan haal? Door zelf de temperaturen wereldwijd in de gaten te houden het hele jaar door.
Ja maar dat is de media die zoiets de wereld in stuurt, als je het officiële bericht leest is er kans op een record.
Maar alleen als december warmer zou uitvallen en dat lijkt wereldwijd niet te gebeuren.
Ik hoop het eigenlijk, het laatste wat we hier kunnen gebruiken is regen op een bevroren ondergrond.
http://www.onweer-online.nl/weerkaart/neerslag/171/
Die hangt ook boven haarlem maar er valt niets, aghja er hangt nogmeer boven de noordzee, hopelijk komt er nog iets voordat het gaat dooien. | Gewijzigd: 3 december 2010, 12:22 uur, door wappy
Yup. En de media verzint dit niet zelf. Die krijgen de conclusies aangereikt van de "wetenschap". Weet wel: de wetenschapshoek die de opwarming ondersteunt. Want er zijn net zo veel wetenschappers die het van tafel vegen maar die worden weggehoond. Mogen niet mee doen. En juist die laatste groep wordt er ook niet financieel beter van.
http://www.onweer-online.nl/weerkaart/neerslag/171/
En waar staat jouw weerradar dan Jan? Op je huis?
Maar zonder gein, de kleuren zien er duidelijk uit. Donkerrood met intensieve neerslag is goed te herkennen.
dat hevige sneeuwbuien tot problemen op
de weg kunnen leiden.Vanaf de Noordzee
trekken in de middag buien over Noord-
Holland naar het oosten.Het kan ook
verraderlijk glad worden.Ook wordt
gewaarschuwd voor winterse overlast
morgen.Dan kan het vanuit het zuiden
gaan ijzelen.
Groet en een sneeuwrijke dag toegewenst. Hier momenteel zonnig en - 6.
Of ben ik nu gek?
Als ie het niet aangepast heeft later.... Idd! Maar dat is te betwijfelen