En waar haal je dat vandaan als ik vragen mag? Omdat het hier wat kouder is?
Vergeten hoe warm de zomer in Azië en Rusland was?
Ontopic, hier zal de sneeuw tegen maandag zo goed als weg zijn met de verwachtte regen. | Gewijzigd: 3 december 2010, 12:09 uur, door WimBaens
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwa...incie.php?pr=NB
ik hoorde via via dat het KNMI er rekening mee houd dat het een weeralarm moet/kan uitgeven. Kans was +-40% op extreem weer.
ook is er een kans dat de sneeuwbuien van vanmiddag in NH later vanmiddag tot aan de duitse grens kunnen geraken..
Foto's
De sneeuw is heerlijk droog btw.... Je geeft er een schop tegen aan en het stuift in de rondte.
Dat ziet er goed uit, Vooral dat bankje vind ik leuk
Hopenlijk krijgen we dat hier ook.
Alvast bedankt! | Gewijzigd: 3 december 2010, 12:11 uur, door MisterMarc
Vandaar mijn weerstation steeds op hol.? moet hem steeds ijken. niet normaal. wat staat er wel te gebeuren??
KNMI zit in het westen van het land en de rest van het land is maar bijzaak.
Ik zie alleen zondag echt wat dooi, doordat er verwacht wordt dat de sneeuw overgaat in regen.
Opbouw, verhaal en spelling.
In dat opzicht is ie al helemaal niet serieus te nemen. Zijn schrijfwijze lijkt altijd door een dronken iemand te zijn gedaan. Als ik zijn verhalen lees, wordt ik zelf ook altijd een beetje dronken. Van vermoeidheid dan wel te verstaan!
Hoeveel verschillende kaarten/pluimen ken je wel niet?
Ik zie bijna elke dag wel weer een nieuwe voorbij komen!
Alvast bedankt!
Klopt denk zo over een uurtje ongeveer, daarna binnenland vanaf 15u tot aan 19u
Vergeten hoe warm de zomer in Azië en Rusland was?
Ik weet het. Maar zoals ik zei: dat maakt geen record.
De temperaturen elders in de wereld die beneden peil waren trekken die hitte pieken enorm omlaag.
En waar ik dat vandaan haal? Door zelf de temperaturen wereldwijd in de gaten te houden het hele jaar door.
Twee graden is geen dooi, sneeuw en ijs zal daar weinig onder leiden denk ik. Eer dat de twee graden bereikt is gaat het weer afkoelen
Hmmm oke, nou dan blijf ik toch maar tot laat in de middag. We wachten het af
Bedankt voor je reactie, top!
Eerlijk gezecht denk ik niet dat Haarlem nog wat krijgt.
Waarom buienradar pakken terwijl onweer-online een betere radar heeft?
http://www.onweer-online.nl/weerkaart/neerslag/171/