Ik heb ervan genoten, prachtig, echt t wintergevoel
Zit nu in Zwaag (NH), hier is niets aan de hand. Grappig, zo'n verschil op zo'n klein stukje land. | Gewijzigd: 3 december 2010, 11:58 uur, door EHTX
Klopt. Op het nieuws was dat het wereldwijd warmer was, maar in Nederland juist kouder. Heel die klimaat hype is gebaseerd op statistieken. Zolang wij het weer niet precies op een paar dagen kunnen voorspellen, is het een apart verhaal dat ze dat voor een wereldwijd model wel kunnen.
Maak eens een constructor voor het object sneeuw
Hout gestookte cv icm gas gestookte. heeft al 1,5m2 hout verbrand. normaal beneden 1,0m2. reduseert het gas tot 20 kuub per week. dat bloots gebruikt word voor warmtapwater.
Maar idd het brandstof wil wel door de schoorsteen. ennergy maatschappijen en natuurlijk de staat varen er wel bij. want de helft is belasting.
Maar het geeft aan dat er een koude periode heerst. en de winter is net begonnen.
/ http://img41.imageshack.us/img41/534/sneeuwamstelmeern99.jpg
Zit nu in Zwaag (NH), hier is niets aan de hand. Grappig, zo'n verschil op zo'n klein stukje land.
Mooie foto!!
Jaloers!!!!
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwa...incie.php?pr=NB
"weerstrateeg"
Zit nu in Zwaag (NH), hier is niets aan de hand. Grappig, zo'n verschil op zo'n klein stukje land.
Dat wil ik ook..
Vandaar mijn weerstation steeds op hol.? moet hem steeds ijken. niet normaal. wat staat er wel te gebeuren?? | Gewijzigd: 3 december 2010, 12:05 uur, door wiggelrode
KNMI waarschuwt voor grote sneeuwoverlast in de Randstad vanaf 13.00 uur!
"...De inmiddels befaamde winterprognostiek van WP..." ROFL
Herhaling van 6 januari ? | Gewijzigd: 3 december 2010, 12:04 uur, door smarkie
Foto's
Vanaf de dijk (Texel is niet meer te zien)
De sneeuw is heerlijk droog btw.... Je geeft er een schop tegen aan en het stuift in de rondte.
Onweer dagen 2012: 1 !
Lijkt mij toch ook dat er een pluk onder hangt die over ZH / Utrecht zou kunnen trekken. Of gaat dat voor de kust oplossen?