Vanmorgen nog een beetje sneeuw in Heerhugowaard, maar stelde niet veel voor. Afgelopen nacht is er ook niets bij gekomen. Misschien morgen nog wat, en dan is het over en uit bij ons... Toch een stevig begin geweest van de winter, wie weet wat er nog komen gaat de komende maanden.
Vanmorgen nog een beetje sneeuw in Heerhugowaard, maar stelde niet veel voor. Afgelopen nacht is er ook niets bij gekomen. Misschien morgen nog wat, en dan is het over en uit bij ons... Toch een stevig begin geweest van de winter, wie weet wat er nog komen gaat de komende maanden.
Vanmiddag en vanavond kan het WESTEN nog wat sneeuw verwachten
2 meter sneeuw dus
Toch wel leuk he om zo nu en dan die berichten te lezen houd de spanning en sensatie erin!
2 meter sneeuw dus
Haha! Hij die niet genoemd mag worden maakt het wel erg spannend!
Dat meen je niet? De stookolie vliegt hier gewoon door de ketels. Dat gaat een extra dure winter worden. De derde op rij...
Juist.
Ik wilde het eventjes van je horen
Tsss... Nou. Het staat er inderdaad, 'groot deel van Nederland' nog wel! Ik begrijp niet goed waar hij dat op baseert??
Of ziet hij kaarten en modellen die anderen niet zien?
Ik denk eerder dat wereldwijd 2010 gemiddeld juist kouder is als normaal. Maar als ze dat vermelden kunnen ze de subsidie wel vergeten.
Niet alleen dat..... Ook de regering krijgt minder inkomsten van ons... Maar daar zullen ze wel weer wat anders op vinden
Ja toch?
Het viel me dit jaar juist op dat de zomer zo kwakkelend was. Wel hier en daar hitte pieken, maar die maken geen record. En dit bedoel ik dan wereldwijd.
Of ziet hij kaarten en modellen die anderen niet zien?
Intuïtie/visie ? Hij noemt zichzelf dan ook weerstrateeg