Landklimaat is denk ik iets te ver gezocht maar dat voor onze regio de Duitse wetterdienst betrouwbaarder is ben ik wel me je eens. (doelend op de formele weerdiensten en niet dit forum)
Temperatuur hier nu -3,4 graad. Uitgeest Noord Holland.
Kunnen wij hier zondag neerslag verwachten in de vorm van sneeuw?
(Ik hoop dat hier nog wel wat meer sneeuw gaat vallen)
Aangezien op de neerslag grafiek die Jan postte: Op zondag een behoorlijke uitschieter is te zien
2 meter sneeuw dus
Oke ik ben nieuw maar het valt me op dat één naam hier uit den boze is. Rijmt die achternaam op Flutto?
dan zit ik hier goed..
2 meter sneeuw dus
Krijg toch de indruk en voorgevoel, van alle laatste berekeningen, dat we deze winterprik te vroeg hebben gekregen en tot en met de kerst niet meer terugkomen op de temperaturen van afgelopen week maar boven de 0 blijven hangen.
Welke indruk heb jij Jan voor de rest van de maand?
2 meter sneeuw dus
zal wel 20cm moeten zijn
en het zal ook well tot en met ipv tot zondag zijn, want ik het idee dat het zondagochtend pas echt los gaat.
Hier in Julianadorp zeker 15cm sneeuw bij een -2 temp..
Heerlijk moet ik zeggen...
Foto's komen...
Lol, landklimaat ze hebben ze alleen in Oost en Zuid-Oost Duitsland.
Klopt wel dat je de voorspellingen voor West Duitsland kan aanhouden, ik kijk ook vaak de voorspelling van het KMI (BE) voor de Kempen. | Gewijzigd: 3 december 2010, 11:31 uur, door vlerk00
Ik verwacht tot en met de 13de ongeveer een weertype dat net onder of net boven 0 uitkomt met sneeuwbuien (nat en of ijzel), vanaf de 13de tot en met het einde van het jaar verwacht ik toch weer een koudere periode met mogelijk sneeuw van betekenis
Cool
Alleen steeds het hier nog steeds niet, terwijl het dat volgens de radar wel zou moeten doen :@
Ja hier ook.
Zolang het bij jou nog niet sneeuwt hoef ik niet naar buiten te kijken.