Vroeger, jaja, in 1979 hebben we door ijzel ooit op de straat kunnen schaatsen, zo hoeps naar school. Dat was fantastisch en dat mag van mij best nog eens gebeuren. Louter en alleen voor de positieve associaties!
En morgen is ijzel misschien niet zo'n goed idee aangezien veel mensen de weg op gaan en het best lastig is een pakjesavond even te verschuiven, maar we zullen zien hoe het gaat!
Dat weet ik ook nog goed, schaatsen op straat! Maar ik hoop toch dat het achterwege blijft. IJzel vind ik een van de extreemste weersoorten in ons landje.
Hoop maar dat Americo spikes onder zijn hoefijzers heeft!
bij mij een paar sneeuwvlokken, niks bijzonders.
nu ik zie dat er dooi aankomt mag het van mij allemaal in 1 keer weg zijn ipv die smerige drap, ligt hier nu ruim 5 cm.
begint trouwens nu weer wat te sneeuwen. | Gewijzigd: 3 december 2010, 10:49 uur, door marcuz
ben redelijk nieuw hier en heb alle weermodelen bekeken maar ik snap er echt helemaal niks van haha ik ben echt een winter liefhebber en natuurlijk ook van sneeuw dus, maar wat moet ik verwachten van de komende dagen? gaat het echt hard dooien? ik zie voor Zoetermeer namelijk maandag 6 graden staan dan is alles natuurlijk weg:(
Nou het heeft hier vannacht toch nog gesneeuwd in Den Helder, wat een mooie witte laag deze morgen zeg... denk dat er wel een cm of 6 ligt
Op dit moment is het weer flink aan het sneeuwen, wel fijn sneeuw.
Onweer dagen 2012: 1 !
Wij hier in het Oosten ( landklimaat ) kunnen wat de weersvoorspelling betreft meestal beter op onze Oosterburen vertrouwen.
Tx.
Sander.
De uitleg staat onder het kaartje op de eerste pagina