Een herhaling van 6 januari 2010 zou wel leuk zijn
(sorry voor het eerst dat ik iemand even op de vingers tik) en ook de laatste keer, maar ik vind dit nogal een domme opmerking..
Hoezo domme opmerking? ieder zijn ding toch, van mij mag het sneeuwen en ijselen zo be it, en ja voor de mensen die de wegop moeten die hebben dan maar ff pech. | Gewijzigd: 3 december 2010, 10:34 uur, door wappy
Die buien zijn een stuk minder pittig dan ze eruit zien . Het heeft licht gesneeuwd hier (en nog steeds sneeuwt het een beetje). De sneeuwvlokken zijn overigens wel wat groter dan gisteren.
Nu probeert het zonnetje zelfs al weer voorzichtig door te breken. | Gewijzigd: 3 december 2010, 10:37 uur, door weerduifje
Vroeger, jaja, in 1979 hebben we door ijzel ooit op de straat kunnen schaatsen, zo hoeps naar school. Dat was fantastisch en dat mag van mij best nog eens gebeuren. Louter en alleen voor de positieve associaties!
En morgen is ijzel misschien niet zo'n goed idee aangezien veel mensen de weg op gaan en het best lastig is een pakjesavond even te verschuiven, maar we zullen zien hoe het gaat!
Nu probeert het zonnetje zelfs al weer voorzichtig door te breken.
Is jammer berijkt Haarlem niet eens denk ik, lijkt erop dat het gewoon oplost.
Hier in Heemskerk (@Stage ) een zonnetje... maar ik zie wel een sneeuwlucht aankomen.. | Gewijzigd: 3 december 2010, 10:38 uur, door Zynex
hier vallen enkel wat mini vlokjes.
Den Helder heeft sneeuw, alweer.....
Er ligt namelijk al zo'n 10 centimeter, dat is vrijwel allemaal in de ochtend gevallen.
Rond middernacht was ik nog blij omdat er nog steeds bijna geen sneeuw was. Dat is nu anders.
Dat idee krijg ik ook
Er ligt namelijk al zo'n 10 centimeter, dat is vrijwel allemaal in de ochtend gevallen.
Rond middernacht was ik nog blij omdat er nog steeds bijna geen sneeuw was. Dat is nu anders.
Oke, dat is een lekker laagje
Volgend gebied komt nu aan bij de kust.
Hopelijk levert die nog wat sneeuw op.
Weerstation geeft bij mij ook nog steeds sneeuw aan
Valt heel erg mee.
Er is hier eigenlijk helemaal niets gevallen, wat gedwarrel van nietszeggende sneeuwvlokjes, meer niet.