Hier in het zuid- westen van Brabant?
Als het allemaal sneeuw zou zijn is dat misschien nog niet zo verkeerd geschat van je
Had er veel meer van verwacht vannacht maar hier moeten we t doen 1 a 1,5 cm!
Hier in Harlingen ligt zo'n 5 cm. Het is gisteravond tussen acht en twaalf gevallen.
Die temperatuur op ameland min 10.... Terwijl het op de omringende eilanden een stuk minder is! Wat apart ... Je ziet het ook mooi uitbteiden richting NW friesland!
En zeeland met grens van belgie, 12,2 onder nul!
Sneeuw misschien, heerlijk allemaal, alleen ijzel mag wel blijven!
Gr.
Maarten
Ben nooit zo om iemand op de vingers te tikken, maar denk je met je ijzel mag wel blijven even aan de mensen die misschien nog de straat op moeten, bijvoorbeeld om sinterklaas te vieren... enig idee hoe gevaarlijk ijzel is? hoeveel doden er hierdoor kunnen vallen in het verkeer? wel fijn voor de eventuele slachtoffers dat jij daar blij mee bent...
(sorry voor het eerst dat ik iemand even op de vingers tik) en ook de laatste keer, maar ik vind dit nogal een domme opmerking..
Ik hoop dat je gelijk hebt, ipv 1,5 cm ijs op de weg...
Ik hoop dat je gelijk hebt, ipv 1,5 cm ijs op de weg...
De bewolking lost steeds verder op en de zon is er al een tijdje aardig bij.
Temperatuur is een slordige -7° C.
Wind is er niet. Of het moet al wel heel weinig zijn.
Sneeuw: zo'n 3 cm. Gisteravond en vannacht is er niets bij gevallen.
Leuk detail: in de Ligusterhaag is het een gekwetter van jewelste van kibbelende mussen.
Citaat van 'fanthagiro date='Dec 3 2010, 10:11, donderdag 1 januari 1970, 1:00 uur Ben nooit zo om iemand op de vingers te tikken, maar denk je met je ijzel mag wel blijven even aan de mensen die misschien nog de straat op moeten, bijvoorbeeld om sinterklaas te vieren... enig idee hoe gevaarlijk ijzel is? hoeveel doden er hierdoor kunnen vallen in het verkeer? wel fijn voor de eventuele slachtoffers dat jij daar blij mee bent...
(sorry voor het eerst dat ik iemand even op de vingers tik) en ook de laatste keer, maar ik vind dit nogal een domme opmerking..
Het lijkt mij ook dat "wel" "weg" had moeten zijn.
Maar al zou fanthagiro ijzel prachtig vinden. Wat dan nog? Ieder zijn mening, lijkt me zo.