mooi fietsje , heb je deze echt of gewoon van internet geplukt?
Ik moet morgenochtend vanuit schiphol naar Tilburg, gelukkig hebben we een taxi maar dan nog zal ijzel niet fijn zijn .
Als het maandag maar droog blijft want dan moet ik naar Luxemburg..
Goedemorgen allemaal,
Hier in Stadskanaal is ong. 2 a 3 cm gevallen, en zie af en toe alweer een vlokje sneeuw vallen...hoop dat er vandaag nog een beetje bij komt.
2m temperatuur.
Temperatuur zal zaterdagnacht ver onder 0 liggen, maar vanaf zondagmiddag gaat de temp naar 0 toe. Maandag gaat het gewoon weer vriezen.
Maar alles hangt (ook) af van de temperatuur in de bovenlucht, ik weet alleen niet naar welke kaart ik dan moet kijken en welke temperaturen juist zijn voor sneeuw..
haha maar dan moet je trappen en word je moe van..
iemand was zo vriendelijk om de reserveband eronder te doen
is dat kreng ook lek!! zat half vol toen hij eronder ging en nu thuis is hij ook plat
wat een ellende.....
Temperatuur zal zaterdagnacht ver onder 0 liggen, maar vanaf zondagmiddag gaat de temp naar 0 toe. Maandag gaat het gewoon weer vriezen.
Maar alles hangt (ook) af van de temperatuur in de bovenlucht, ik weet alleen niet naar welke kaart ik dan moet kijken en welke temperaturen juist zijn voor sneeuw..
bij 850 hpa kijken
Ik weet het niet hoor, zit in het verlengde van die wolk, maar het is net tetris ... bij Haarlem brokkelt alles zo af.
Maar zaterdag overdag ligt de temperatuur hier in het oosten toch ook nog onder 0 (rond -1) Mijn vraag gaat specifiek over de zaterdag.
foto is van www.zeegat.nl
het is nu -5 graden.
volgens het een knmi verwachting een paar dagen geleden zou het vandaag al lichtjes moeten dooien maar nu geven ze gewoon weer dikke vrieskou af, dus het word allemaal lekker uitgesteld hopelijk blijft het lekker vriezen en krijgen we zaterdag en zondag nog lekker een berg sneeuw
en als ik de radars zie gaat het straks ook nog sneeuwen | Gewijzigd: 3 december 2010, 09:25 uur, door Klapper
Mooie foto!
Zaterdag blijf het onder 0.
En zoals het er nu naar uitziet blijft de temperatuur in de bovenlucht ook onder 0 het weekend voor het oosten, maar kan iemand mij vertellen of dit dan altijd sneeuw is?