Op het KNMI zeggen ze nu ook dat het nog niet zeker is dat die dooiaanval lukt! We zullen het zien, ik ga maar eens proberen naar m'n werk te komen.
hmm...zaterdag wordt een pestdag dus qua weer. RTL ontbijtnieuws heeft het trouwens alleen maar over regen .
Hier is volgens mij ook nog wat sneeuw bij gevallen vannacht maar ben nog niet buiten geweest. Heb net de moppen los . Zo koud als in het zuiden van het land is het hier niet geweest. En de + lijn zal vandaag best dichtbij komen heb ik het idee.
Hier im osten is ongeveer 8 a 10 cm verse sneeuw gevallen en vrij koud - 6,4gr.
Goedemorgen allemaal!
Dus het noorden ook aanzienlijke sneeuwlaag. Daarmee is dan de verwachting zoals hier werd gesteld helemaal goed uitgekomen.
Hopen dat zaterdag mee gaat vallen. Sneeuw is niet erg maar ijzel? Ik wil nog wel graag naar de voetbal zaterdagavond. Straks word het nog afgelast
hier vallen enkel wat mini vlokjes.
Ja, ik dus, en het sneeuwt hier maar *nog* niet zo hard, ben ook benieuwd naar die vette pluk!
het heeft even geduurd maar we krijgen ons deel toch ook
ik wacht nog steeds op mijn deel....
ligt nu 1.5 cm poedersneeuw.. alles is heel glad maar het is te weinig..... | Gewijzigd: 3 december 2010, 08:58 uur, door marcel`westland
Marcel
Dat is goed nieuws, dan komt dat straks ook wel hier.
Momenteel iets grotere vlokken maar het is niet veel.
Edit : De trein vanuit Alkmaar reed langs, die was helemaal wit! zelfs de zeikant. | Gewijzigd: 3 december 2010, 08:51 uur, door PatrickM
Hier precies hetzelfde. Moet zaterdagochtend vanuit Almere naar Schiphol. Hoop dat het zo vroeg in de ochtend dermate koud is dat er geen ijzel of iets dergelijks valt. En dan maar hopen dat we er op tijd weer weg zijn
Neee...hier is minder gevallen. Het gras is nu wel bedekt, dat was gister dus niet zo. Daaraan kan ik het ook zien.
wel is het lastig rijden met een lekke band
Heb mijn project weer van zolder gehaald.. aangezien dat er dit weekend en aanslag mogelijk word gepleegd op normaal vervoer.