Ik overweeg een (ofwel, ik wil een) Weerstationnetje kopen met actuele weergegevens voor zowel binnen als buiten (tja, wie weet is er eens onweer in huis... ). Het moet niet vreselijk duur en onhandig in gebruik zijn, ik ben niet heel erg thuis in de wereld van weerkunde. Iets handzaams en leuk om te gebruiken voor een leek als ik.
Waar hebben jullie goede ervaringen mee of wat is dan aan te raden?
(Geachte Crew O-O: ik zou een nieuw topic kunnen starten m.b.t dit onderwerp, maar wie weet is het niet erg in 'trek' om hierover te discussieren...)
schijnt goeie bij de groothandel... wat is dat de macro???
Macro is een groothandel.. particulieren kunnen daar niet zonder pas shoppen denk ik?
Hier in frieslan. eentje.
http://www.metro-mcc.nl/content/Items.asp?Menu_No=486
Het is hier touwens al een mooi winterwonderland geworden. Verder hoop ik dat de dooi niet gaat doozetten, maar dat dit winterweer nog een hele poos blijft (ook al omdat ik, net zoals zovelen, niet zit te wachten op ijzel en daarna dooi).
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Hier in frieslan. eentje.
http://www.metro-mcc.nl/content/Items.asp?Menu_No=486
Je hebt inderdaad een pas nodig, hoeft alleen niet meer op naam te staan, je mag de pas dus ook van de buurman lenen!
Zal wel een raar contrast zijn morgen: Sittard, Susteren en Koningsbosch en zuidelijker een paar cm erbij en ten noorden niks
Vanochtend vanuit Z'woude naar Scheveningen gereden om te gaan werken.
Was met 4x4 goed te doen
Zelf op de A4 lag een aardig laagje sneeuw dus veel "slakken" op de weg. Tot een uur of 4 motsneeuw gehad en nu al uren droog.
Ben benieuwd wat de runs morgen laten zien! | Gewijzigd: 3 december 2010, 00:48 uur, door Micky
OT:
Volgens de pluimgrafieken komt het in regio ZO Nederland zondag amper tot dooi. Net zo 2 graden boven nul.
Ze voorspellen ook veel neerslag (3-5mm regen of 3-5cm sneeuw) en ik verwacht dat deze zal vallen als sneeuw vanwege de geringe temperatuur. En hopelijk niet als ijzel, maar dat hangt natuurlijk af van de temperatuur boven in de lucht. Het zou ook wat gaan waaien en daardoor zal de hele zondag erg bar aanvoelen.