Ik overweeg een (ofwel, ik wil een) Weerstationnetje kopen met actuele weergegevens voor zowel binnen als buiten (tja, wie weet is er eens onweer in huis... ). Het moet niet vreselijk duur en onhandig in gebruik zijn, ik ben niet heel erg thuis in de wereld van weerkunde. Iets handzaams en leuk om te gebruiken voor een leek als ik.
Waar hebben jullie goede ervaringen mee of wat is dan aan te raden?
(Geachte Crew O-O: ik zou een nieuw topic kunnen starten m.b.t dit onderwerp, maar wie weet is het niet erg in 'trek' om hierover te discussieren...) | Gewijzigd: 2 december 2010, 23:26 uur, door winter2011
Ik overweeg een (ofwel, ik wil een) Weerstationnetje kopen met actuele weergegevens voor zowel binnen als buiten (tja, wie weet is er eens onweer in huis... ). Het moet niet vreselijk duur en onhandig in gebruik zijn, ik ben niet heel erg thuis in de wereld van weerkunde. Iets handzaams en leuk om te gebruiken voor een leek als ik.
Waar hebben jullie goede ervaringen mee of wat is dan aan te raden?
(Geachte Crew O-O: ik zou een nieuw topic kunnen starten m.b.t dit onderwerp, maar wie weet is het niet erg in 'trek' om hierover te discussieren...)
Geloof dat er al zo'n topic is. Zo niet is het zeker geen slecht idee. Denk dat meerdere mensen wel met deze vraag zitten.
Denk dat Google een beste vriend daar in is. maar hier op het forum is ook wel wat over te vinden. tenminste is vaak wel eens aan de orde geweest.
Een WS 3000 Of WS 4000 kosten relatief niet zo duur. het loond om aanbiedingen te zoeken soms scheelt het wel 20 euries,,
Momenteel nog matige sneeuwval. en -3,8gr
dank u zeer !
Het blijft maar doorsneeuwen in het uiterste noorden .
jammer dat de bui alleen in de noordelijke provincies wat witte troep naar beneden gooit.
Ja spannend, de winter net een paar dagen van start. en hakt er gelijk goed in. in vroege stadium heel europa flink afgekoeld incl. zee water. Wie weet wat voor een winter ons nog staat te wachten..
Aan gezien met voorafgaande winters. kun je al haast weer geschiedenis schrijven van extreme. vooral die kou.
Als het zo door blijft sneeuwen dan tegen de morgen wel 10 cm met nodige overlast verkeer!