Hou dat ook al een tijdje in de gaten... lijkt erop dat er toch nog wat deze kant op komt...
Verder wel spannend wat het de komende dagen gaat worden. Verwacht eigenlijk toch wel redelijke dooi hier in het zuiden.
Verder wel spannend wat het de komende dagen gaat worden. Verwacht eigenlijk toch wel redelijke dooi hier in het zuiden.
ZIE L1 weer
DOOI GAAT NIET DOOR!
Afwachten wat het weekend betreft. Zal aan de grond toch nog best wel redelijk koud blijven...overal om ons heen ligt ondertussen een flink sneeuwdek niet te vergeten. En als die bovenlucht vervolgens op 1500m beneden de -5 blijft zitten we goed.
Ik las ergens vandaag 2a 3 graden koeler dan vorig jaar rond deze tijd.. Ik weet niet precies waar maar volgens mij was het op dit forum.. 12 ipv 9 C dit jaar geloof ik
Hier vind je ze terug, de temperatuur is inderdaad lager dan de voorbije jaren.
http://home.hccnet.nl/v.d.horn/meteopagina...temperatuur.htm
Nou ik ga niet overdrijven 1 cm misschien , dus het moet nog ff doorgaan
kan ik morgen foto's maken , ben alles kwijt van vorig jaar ja de foto's dan ! | Gewijzigd: 2 december 2010, 23:20 uur, door Jack 738
kan ik morgen foto's maken , ben alles kwijt van vorig jaar
Alle sneeuw of alle foto's?
Hier nog steeds droog... Verwacht toch wel wat vlokjes uit die bewolkingsstrook in Zuid-Limburg.
LPS stand: active