Iemand die dit weet?, want ik zie dat er in de pluimen voor Noord al temperaturen boven nul verwacht worden en niet voor het Noord-oosten....
Hoi
Ik woon in Grootegast en ook ik vind het moeilijk om hier antwoord op te geven want eigenlijk zitten we precies in het midden. Beetje ertussenin gaan zitten denk ik!!!!!
Ik woon in Grootegast en ook ik vind het moeilijk om hier antwoord op te geven want eigenlijk zitten we precies in het midden. Beetje ertussenin gaan zitten denk ik!!!!!
Het meest logische lijkt mij het noord-oosten van het land als je vanuit het hele land kijkt
Dankje! Tja, ik kan me herinneren dat er eens iets werd geroepen over alles ten oosten van het IJsselmeer is Oost en alles ten westen daarvan is West, maar ja, wij zitten best wel dicht bij de wadden....moeilijk, maar wie weet is er nog een 'expert' in da house!
Ik zou eventuele dooi voor morgen wel erg jammer vinden voor die centimeters met sneeuw!
Momenteel wel koud --7.1C en dalende.
Die smilie erachter doet het 'm, die zegt genoeg
Dit type weer is misschien wel meer op zijn plaatst op de huidige kalender dag.. maar het blijft kwakkel...
Je hebt gelijk , maar is dit niet het normale Nederlandse weer gematigd .En is het iets kouder of meer sneeuw raakt het land in de stress.Dus m.a.w Nederland = Kwakkelland
Die ben ik ook in de gaten aan het houden, die zou hierover gaan trekken.
Duimen omhoog dan maar hé! De lucht heeft hier in ieder geval weer een mooie roodachtige schijn gekregen. | Gewijzigd: 2 december 2010, 23:00 uur, door Rutte31