Ach ja, maar we hebben hier in elk geval de sneeuw van vanmorgen. Het is wel niet veel, maar ben er best tevreden mee... Ik hoop dat je nog een mooi buitje krijgt daar straks
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwa...incie.php?pr=OV
Bevriezing van natte weggedeelte en sneeuwresten
Dat had ik al gezegd
Laat maar komen de sneeuw, zal zo wel beginnen
Ooh het is ook nog niet bij sneek? Zat al de hele tijd naar buiten te loeren.
We wachten nog wel even ...
Hebben hier in Zwolle een groot gedeelte van de dag sneeuw gehad
En als ik het zo zie krijgen we vanavond ook nog wat
De buien breken wel een beetje, ik hoop dat ze stiekem weer groeien zodra het onze kant op komt!
En misschien nog een stukkie naar rechts? dan krijgen we met het wat donkere te maken xD | Gewijzigd: 2 december 2010, 20:29 uur, door Rianca
We wachten nog wel even ...
Volgens buienradar wel, maar die liegt soms nog wel eens met sneeuw! Komt toch wel aardig wat op deze route zo te zien!
Zit ook wel matige sneeuw in hoop ik!
Laat het maar veel sneeuwen deze winter, dan heb ik lekker veel werk!
Edit Jan: Welkom, je site kan je toevoegen bij de links, al het andere zien we als spam.
Veel reacties in dat artikel gaan wel over de gemeente Deventer, maar die als zij alleen maar afgaan op MeteoConsult (of een ander weerinstituut) kunnen ze wel eens de plank mis slaan.
Ik zag dat 'onze' Jan ook nog een reactie had geplaatst.
Wellicht gaat men nadenken, wie weet komt de Stentor zelf ook nog even op dit forum kijken.
Ik kan het ze aanbevelen.
Klopt heb daar wat geschreven, de reden hiervoor is, is dat wij het hier 2 dagen geleden het ook meegemaakt hebben. Toen heeft MC ook gezegd dat er geen sneeuw kwam met als het gevolg onberijbare wegen