Er brand nog niks. Gaat volgens mij ook niet meer gebeuren hier met die zuid-west stroming... Alles wat van boven komt trekt hier net langs.
Oww van de prov. grunn Sorry niet goed gelezen. | Gewijzigd: 2 december 2010, 20:11 uur, door zwoof
dan zal ik maar ff antwoord geven op je vraag
als je naar sat24 kijkt dan zie je duidelijk de wolken rondom de lagedruk gebieden draaien. In het noorden een noordoostelijke aanvoer van koude lucht, en vanuit het zuiden probeerd de iets warme lucht dichterbij te komen dat is de dooiaanval die we vooral zondag mee te maken krijgen. Kort om er bevindt zich een gevecht plaats.
Dankjewel! Ik zie in de pluimen enzo dat het gevecht niet heel lang duurt omdat het maandag wel weer niet meer boven nul zou komen. De winter lijkt te blijven winnen voorlopig.
Hebben hier in Zwolle een groot gedeelte van de dag sneeuw gehad
En als ik het zo zie krijgen we vanavond ook nog wat
Zou het?? Druk ze dan nog even 20 km naar beneden!!!! In het noorden van duitsland ligt ook nog een hele pluk!!!
Ik hoop dat het gevecht hier alleen sneeuw brengt met een temperatuur die niet te hoog komt.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Hier ook nog steeds lichte motsneeuw, ik zit ook te wachten op DIKKERE vlokken, krijgen we die nog wel?
Op de terugweg was de weg zo goed als schoon, en het was droog en dat is het nu nog steeds. De buitjes boven de Waddenzee lossen boven Noordholland erg snel op, bij gebrek aan voeding vanuit het relatief warme zeewater. Ik denk daarom dat er niet veel bijkomt in Heerhugowaard.
Temperatuur nu zo rond de -5.
Lots
Oww van de prov. grunn Sorry niet goed gelezen.
Whaha maakt niet uit. Het is hier net zo'n pestzootje als bij jou!!
Tja als ik de buienradar moet geloven dan zou het hier rond10 uur nog een beetje kunnen sneeuwen
Gewoon geduldig afwachten. Zo ging het gier ook, dan motsneeuw en dan in eens bakken uit de hemel met dikke vlokken
Geduldig wachten wat is dat, hahaha......we zien het wel! Winter is nog vroeg, en duurt ook nog lang