Maar eerst langs ons!
Ik zit er met smart op te wachten. Net heerlijk geschaatst, kleine man op de slee achter mij aan getrokken. Heerlijk hoor!
Kwaliteit van het ijs is best oké.
En daarvoor natuurlijk aan de snert met stokbrood gezeten. Hoe Hollandsch wil je het hebben?
Hahaha, das grappig. We posten tegelijk een tegenovergesteld bericht
Haha, grappig! Zou helemaal raar zijn geweest als jullie op dezelfde plek waren! IJs verschilt blijkbaar nogal van kwaliteit.
vraag: als er staat 4,5 mm neerslag hoe reken je dit om naar hoeveel mm sneeuw dit is?
thanks
Volgens mij 1 a 2 cm per mm neerslag(meen ik mij te herinneren van ergens in dit forum)
''De gemeente Deventer had zijn informatie over het weer beter kunnen baseren op een serieus weerforum zoals Onweer-Online.nl
In het winter topic staat veel informatie over het actuele maar ook te verwachten weer. Betrouwbare informatie, vaak beter dan weerinstituten zoals Meteoconsult en het KNMI. ''
02-12-2010 | 18:08
Yep, dat was ik!
Veel reacties in dat artikel gaan wel over de gemeente Deventer, maar die als zij alleen maar afgaan op MeteoConsult (of een ander weerinstituut) kunnen ze wel eens de plank mis slaan.
Ik zag dat 'onze' Jan ook nog een reactie had geplaatst.
Wellicht gaat men nadenken, wie weet komt de Stentor zelf ook nog even op dit forum kijken.
Ik kan het ze aanbevelen.
Klopt ja komt een pluk over mij heen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik zou er niet echt vanuit gaan als jede GFS op Wetterzentrale mag geloven.... (www.wetterzentrale.de)
Deze buien zullen mss mij net met geluk raken maar daarna veelal oplossen;)
Zoals ik eerder al zei: richting het zuiden, maar ze hoeven daar niet perse te komen | Gewijzigd: 2 december 2010, 19:45 uur, door weerfreakje
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Veel reacties in dat artikel gaan wel over de gemeente Deventer, maar die als zij alleen maar afgaan op MeteoConsult (of een ander weerinstituut) kunnen ze wel eens de plank mis slaan.
Ik zag dat 'onze' Jan ook nog een reactie had geplaatst.
Wellicht gaat men nadenken, wie weet komt de Stentor zelf ook nog even op dit forum kijken.
Ik kan het ze aanbevelen.
Helemaal top en dat van Jan ook uiteraard.
Hier nog even het stukje wat Jan heeft geschreven voor de mensen die het niet kunnen vinden.
''Het is zeer frapant dat amateurmeteorologen op onweer-online wel de juiste verwachtingen kunnen maken omtrent het weer van vandaag. Ik sta hier ook even met mijn oren te klapperen om het advies van Meteo-Consult. Hun hebben ik weet niet hoeveel meer kaarten en weerapparatuur tot hun beschikking dan mij en toch nog een verkeerde verwachting uitgeven is absurd!!! Van de week op Radio 1 nog een interview over die weerinstanties gehad, blijkt maar weer dat de amateurs van onweer-online.nl weer bij het rechte eind hebben''
Jan van Ooijen
Jan - 02-12-2010 | 18:59
Ook ik kan Onweer-Online van harte aanbevelen. !! | Gewijzigd: 2 december 2010, 19:45 uur, door H. Kootstra
Bosnie: koud, maar het gaat, 20cm sneeuw, kroatie zou erg koud zijn? (onbetrouwbaar)
Oekraine: F#ck, it so cold here, and we expect more. This will be the most extreme winter ever, we are preparing and praying for better temps. Lees, vorig jaar was heel zwaar, minus 18-20 en ze verwachten dus meer.
Canada": we are prepared but we expect the worst
USA/wisconsin: goed uit te houden, dit is niks, we kunnen het redden (lees, deze gasten zijn heeel veeel gewend)
Belgie, antwerpen, : chaos op de weg
zover, als jullie het leuk vinden geef ik af en toe een update. als je het niet leuk vindt ga dan lekker door naar het volgende bericht