Hier een plaatje met mijn interpretatie van de buien in Duitsland, hoeveel er valt en wanneer precies weet ik niet. Wat ik wel denk te weten is het volgende:
[/quote]
zoo , dan komen we er in zeeland denk ik erg goed vanaf . ligt toch al bijna 8, 9 cm!!
Ben er nog wel maar er valt hier in het noorden niet veel te lachen inderdaad.
Winter moet nog echt beginnen dus we zullen zien wat ons te wachten staat.
Nou hier heeft het echt een hele dag gesneeuwd! Sinds een uurtje of 4 is het gestopt. Moest vanmorgen weg en heb bijna 2 uur gedaan over een stukje van 17 minuten... Mijn kids zitten in Breda op school en hebben ruim 4 uur in de taxi gezeten!!
Nou zie ik dat er nog meer voor deze regio wordt verwacht??? Klopt dat wel?
hier werd het -2,5°C terwijl elders in de buurt max. van -4 tot -5 gemeten zijn
overigens 7 cm sneeuw in tremelo.
Ook het zuidelijk deel van NH krijgt nog wel wat erbij, geloof me
mwah, teleurgesteld...het kan niet altijd dolletjes zijn hier. Deze dagen hebben wij nét dikke pech, maar dat kan volgende keer weer precies andersom zijn. Ik had liever een metertje sneeuw gehad, dat zeker, maar ik geniet ook wel van de kou, de lichte motsneeuw af en toe en de toch nog steeds licht witte natuur. Dat sneeuwnoodweer krijgen wij nog wel
Sta jij even raar te kijken als wij hier plotseling volgende week een halve meter sneeuw hebben
Maar ok - ff serieus: Ik hoop dat we vanavond en vanacht nog wat krijgen hier, dat is wel de verwachting eh?
Maar ok - ff serieus: Ik hoop dat we vanavond en vanacht nog wat krijgen hier, dat is wel de verwachting eh?
laten we het hopen, we kunnen er nog wel wat bij hebben.
Ook ik ben nog van de partij hoor. Ik zat dat stukje uit Deventer te lezen. Verbaasd me dat alle reacties gericht zijn op de gemeente Deventer en niet op onze weerinstituten.
Maar goed, hier is het nog steeds droog. Dat wat er gevallen is....is echt te verwaarlozen. Nu ff alles in Duitsland volgen. Ben benieuwd wat er gebeuren gaat.
Vanavond blijft de kans op lichte sneeuw aanhouden en in het noordelijk deel van het land komen er talrijke sneeuwbuien voor, lokaal kan het flink door sneeuwen.
jan heeft vaak gelijk!;) dus waarschijnlijk hebben wij geluk vanavond/vannacht!
hier nu hele fijne sneeuw
Overigens is het moeilijk te interpreteren hoeveel sneeuw nu uit dat gebied gaat vallen ALS dit het vasteland van Friesland gaat bereiken. Op dit moment geeft de radar al tijden lang sneeuw aan boven het noorden, maar ik merk er hier niet veel van...
In dat kader vraag ik mij af wat er op dit moment op de Waddeneilanden valt, iemand?
Komt wel goed voor Den Helder hoor!
Dat buiengebiedje boven de Oostelijke Waddeneilanden komt recht op je af!