Nou jan ik hoop dat je helemaal gelijk krijgt.
Het was vanmorgen dan ook zo koud, dat het effect van strooien nihil was.
Bedankt voor het aanvullen Jan
Zit volgens mij een aardig actief gebied ten NW van mij. Als ik die kant op kijk is het aardig donker daar. Verdikke...trekt dus aan me neus voorbij
Linkje der bij om te lezen en te lachen.
foute boel in Deventer
Zo op mijn fietsje naar huis, wil eigenlijk nog wel even door de sneeuw rondbanjeren vanavond!!
Off topic: Geen WK 2018 voor Nederland, het worden de russen...
Gelukkig in Rusland , die rommel moeten we hier niet
Nummer 4 kan niet echt, dat gebied komt van Belgisch Limburg.
Het gebied boven zuid oost Nederland trekt juist richting Duitsland, dus dat komt niet terug naar het westen
Dat bedoel ik ook, het gebied kwam van hier.
We krijgen hier alleen nog iets als het gebied in het midden van België tot hier geraakt.
Ik wil je niet lastig vallen met wanneer,wat en waar maar ik kan het toch niet laten.
Valt er nog wat sneeuw in Drenthe? want tot nu toe is het pet , nog geen cm sneeuw.
Hopelijk kan jij of iemand anders me wat vrolijk nieuws brengen voor vandaag of de komende dagen .
Alvast bedankt.
Hier in de buurt van gent is toch een mooie sneeuwlaag gevallen ga straks eens meten hoeveel er nu in et totaal ligt.
Straks komen er ook foto's en misschien nog een filmpje ^^
De temperatuur was ongveer -6/-7°C tijdens de sneeuwval waardoor zout bijna geen effect had en de weg gewoon overal was ondergesneeuwd
Eindelijk hebben wij eens ons deel gekregen! Nu nog hopen dat de dooi er niet door komt.
ik vraag me af of er dagrecords sneuvelen vandaag...
hoeveel cm ligt er ongeveer? moet er morgen heen voor stage:s