ik vraag me af of er dagrecords sneuvelen vandaag...
Regio Nijmegen kan geen sneeuw meer verwachten dus de komende 24 uur?
Jammer, had wel wat meer gewild, het is wel redelijk wit, maar échte sneeuw niet echt gehad, meest lichte sneeuw met heel kleine vlokjes.
Dat gebiedje blijft daar al de hele dag hangen rondom Kiel.
Doch, dat 'waddenzeegebiedje' lijkt wel enigszins naar beneden te zakken.
Trekrichting | Gewijzigd: 2 december 2010, 15:57 uur, door zwoof
Wat kunnen wij nog verwachten hier in zuid-zuid-oost Nederland, zeg maar zuid-Limburg. Verwacht er niet
veel meer van vandaag. Jij nog een prognose voor de komende 24 uur hier Jan??
Als ik het kaartje link zijn de trekkende buien niet meer zichtbaar. Maar het was al aangegeven. west-Zuid-west | Gewijzigd: 2 december 2010, 16:00 uur, door zwoof
Neerslag heel het land
Jan , Volgens mij moet je forumleden gaan zoeken die je willen komen uitgraven op Zondag
daar reken ik wel op ja, alleen moet de wind toch wat meer veranderen van NO naar N anders blijven de buien boven de afsluitdijk voorbijtrekken, parallel aan de dijk.
Inderdaad, kunnen ze niet even met zijn allen onze kant op blazen daar in Noorwegen?
Ligt hier (net nagemeten) gemiddeld een cm-tje of 7, wat aardig overeenkomt met de verwachtingen op dit forum. Momenteel is het nu gestopt met sneeuwen, wel frappant nu is dat de kleur an sneeuw en de lucht feilloos in elkaar overloopt, de horizon is gewoon niet meer te zien. erg fascinerend. Overigens nog wel -6 graden, ik kan me bijna niet voorstellen dat het morgen rond deze tijd net boven nul KAN zijn..ik geloof daar nog niet echt in.
Leuk gemaakt En overzichtelijk!
vandaag al lichte sneeuw sinds vanmorge vroeg is totaal vandaag denk 2 a 3 cm gevallen over de hele dag, totaal van af gelope dagen 4 cm ongeveer,
hoe zit het met de dooi,? word het volgende week een kwakkel weekje hier?
naja als de winter maar weer snel terug keert.. | Gewijzigd: 2 december 2010, 16:35 uur, door tdv