.. en het waait te hard, het wordt gewoon als los zand weg geblazen, wind zorgt er ook voor dat de vlokken geen kans krijgen tegen elkaar aan te klitten en zo grotere vlokken vormen. Vorig jaar vaak sneeuw bij temps net aan onder nul (de hele lage temps kregen we pas nadat het flink ging opklaren) waardoor de sneeuw beter aan elkaar kan klitten en grotere vlokken vormt die overal aan vast blijven plakken (vochtiger lucht, grotere sneeuwkristallen).
Lots
Het is mooi zo, maar maar net genoeg om de kleine op de slee mee te kunnen nemen, maar ach is pas begin december, maak me niet zo druk, hopen dat er met kerst ff een paar meter gaat vallen.
Helemaal mee eens! Vandaar dat ik dan hier ook liever kijk, voor wat we verwachten kunnen. De verwachting van afgelopen dagen hier, is ook nu weer conform aan de realiteit. | Gewijzigd: 2 december 2010, 15:26 uur, door zwoof
Voor de rest van het land is het helaas voorbij voor vandaag.
Uitkijken naar het weekend . Hoop dat de dooi wegblijft voorlopig !.
Eindstand voor vandaag Rotterdam-zuid 1,1 cm .
het hele land is nu ff klaar met sneeuw enzo. alleen op de wadden komt nog redelijk wat sneeuw maar verder nergens volgens mij. Die grijze wolken in het oosten die de buienradar aangeeft stelt ook niets voor...
In het weekend weer?
vanmorgen toen ik naar het werk reed nog bijna niks
en nu ik naar huis ging zie ik toch dat er behoorlijk wat gevallen is mooi gezicht
verder zie ik dat de dooi ook wel weer mee zal vallen!!
dus al met al nog steeds winter
en als ik de vooruitzichten zie op wetter3 kunnen we de komewnde dagen ook nog
neerslag verwachten
Sterker nog, ze trekken in het geheel niet.
Dat gebiedje blijft daar al de hele dag hangen rondom Kiel.
Doch, dat 'waddenzeegebiedje' lijkt wel enigszins naar beneden te zakken.