Niet alleen over de dooi, maar ook over de sneeuwval, zou me dan ook niets verbazen dat het binnenland vanavond kan profiteren van de sneeuwbuien zoals ik in mijn weerbericht beschreven heb.
Actuele sneeuwhoogte Zaltbommel 2.8 cm
edit: weer te laat | Gewijzigd: 2 december 2010, 14:29 uur, door smarkie
Ik vind dat je aan de radarbeelden slecht af kunt zien hoe hard het sneeuwt, wat dat betreft kan je beter de zichtkaart er naast houden. Let wel, onder mistige omstandigheden gaat dit niet op natuurlijk.
ps. De duitse radar spoort momenteel niet, zelfs de letters schuiven naar het noordoosten
| Gewijzigd: 2 december 2010, 14:41 uur, door santona
Vanmiddag komen actievere sneeuwbuien vanaf de Noordzee het noordelijk kustgebied binnen. Vanavond en vrijdag kunnen langs de hele kust sneeuwbuien vallen die lokaal intensief kunnen zijn. In het weekeinde volgt een dooiaanval maar het is nog onduidelijk of die gaat slagen (zie actuele weerwaarschuwingen van het KNMI).
Het KNMI begint dus al terug te krabbelen op de eerdere berichten over de (flinke) dooi....
Verder de sneeuwhoogte (morgen zal het kaartje er wel heel anders uit zien!)
Kaartje klopt ook niet, er ligt hier meer dan 2cm nu. hij geeft bij ons 97cm aan. Wat klopt er eigenlijk wel bij het KNMI? Ze veranderen hun berichten telkens na wat er werkelijk is gebeurd. M.A.W. Ze zitten er vaak naast. Met de sneeuw zijn het sowieso al allemaal mosterd na de maaltijd voorspellingen daar! | Gewijzigd: 2 december 2010, 14:48 uur, door zwoof
Temp. is hier weer wat gedaald naar -6.5 en een gevoelstemperatuur van -12.1