Het is wel weer eens wat anders dan die grote vlokken
Btw, kan iemand mij vertellen of dat gebied dat nu nog ten noord oosten zit van Nederland iets gaat betekenen voor het zuid westen van het land?
oftoppic: wat en muziek heb jij op op je livestream hahahah
oke dan weer ontopic: de zon schijnt!!! en er ligt een gebiedje in belgie op de loer. wel niet verpieteren aub
Het is wel weer eens wat anders dan die grote vlokken
Btw, kan iemand mij vertellen of dat gebied dat nu nog ten noord oosten zit van Nederland iets gaat betekenen voor het zuid westen van het land?
Sterker nog KNMI is nog steeds sceptisch:
Waarschuwingen Nederland KNMI
In het gehele land valt af en toe lichte sneeuw. Er valt vandaag 1-3 cm. In de loop van de middag krijgt het Waddengebied te maken met sneeuwbuien. Vannacht en morgen overdag kunnen ook langs de westkust enkele sneeuwbuien voorkomen.
Uitgifte: 02/12/2010 11:12 uur LT
| Gewijzigd: 2 december 2010, 14:03 uur, door zwoof
lekker, net voor kerstmis weer koud haha. laat maar uitkomen die kaart! | Gewijzigd: 2 december 2010, 14:00 uur, door df310
oke dan weer ontopic: de zon schijnt!!! en er ligt een gebiedje in belgie op de loer. wel niet verpieteren aub
Ik weet et haha sorry hardstyle liefhebber xD
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
ik woon in de kop van noord holland en hier hebben we afgelopen winter wel een aantal dagen gehad waar het overdag 8 graden bleef vriezen, kwam doordat de wind uit de oosthoek waaide over een bevroren ijselmeer.
Ziet er goed uit, hopelijk heeft deze langetermijnvoorspellnig het bij het rechte eind, terugkeer van de koude voor kerst, nog een beetje neerslag erbij en het sprookje is compleet, ik vraag in ieder geval een sneeuwdek voor mijn verjaardag:P 20 december. En wat is er mooier als beetje oliebollen bakken in de kerstvakantie en af en toe ff wat vuurwerk af te steken terwijl de bolletjes, heerlijk door de pan sputteren
Hier ligt inmiddels 1,5 cm sneeuw en hier en daar duintjes tot 15 cm. Straten wit, nog geen strooier gezien. Als het door blijft sneeuwen tot een uur of 19:00 dan ligt hier wel 2,5 cm denk ik. Hopelijk pakken we nog ff vijf cm mee uit die buien bovwen hamburg zoals Jan's kaartjes laten zien.
noord hollands dagblad meldt na het weekend (zo-wo) temps van -2 tot + 4 voor hier in het Noordwesten. Daarna voorspelling onzeker.
Idd ik keek altijd elke ochtend op school even bij Knmi/actueel
Rond 9:00->10:00 nog -13,4 ofzo in Hoorn
Vanmiddag komen actievere sneeuwbuien vanaf de Noordzee het noordelijk kustgebied binnen. Vanavond en vrijdag kunnen langs de hele kust sneeuwbuien vallen die lokaal intensief kunnen zijn. In het weekeinde volgt een dooiaanval maar het is nog onduidelijk of die gaat slagen (zie actuele weerwaarschuwingen van het KNMI).
Het KNMI begint dus al terug te krabbelen op de eerdere berichten over de (flinke) dooi....
Verder de sneeuwhoogte (morgen zal het kaartje er wel heel anders uit zien!)