Ik heb dan juist mijn eerste examen en zou een ramp zijn als ik te laat daar ben.
En van Molenbeersel naar Maaseik of naar Kinrooi (ik ga ervanuit dat je nog op de middelbare zit, aangezien de hogeschool en de meeste universiteiten pas in januari examens hebben) is evengoed een rot stuk. Maar ik hoop het ook niet. Ik zit met zoiets als een 'aanwezigheidsverplichting van 9/10 bijeenkomsten. En je weet nooit of je de keer daarna kan.
Laten we hopen dat de ijzel voor maandag wegsmelt. Kan iemand daar duidelijkheid over brengen?
OT: nog steeds matige sneeuw, zicht is nu 500-600m.
Het sneeuwt al vanaf vanmorgen vroeg maar er is hooguit 2 cm gevallen
Maar misschien ben ik gewoon verwend met 6 januari 2010
Temperatuur: -5,8° C.
Sneeuwval: 2 á 3 cm; het sneeuwt hier al de hele ochtend licht. (Nu nog steeds.)
Wind: weinig, uit Oostelijke richting.
PS Avatar past weer helemaal bij het weer. | Gewijzigd: 2 december 2010, 12:45 uur, door Rob63
Wow dan kan ik me gaan opmaken voor een berg sneeuw
[/quote]
De buien die later vandaag over Zuid- Holland trekken zien er voorlopig nog niet echt actief uit. Persoonlijk denk ik dat daar niet al te veel uit zal gaan vallen. Wat denk jij @Jan?
ps; de buien voor noorden van t land zijn stuk actiever
Laten we hopen dat de ijzel voor maandag wegsmelt. Kan iemand daar duidelijkheid over brengen?
OT: nog steeds matige sneeuw, zicht is nu 500-600m.
Sommige hogescholen beginnen al volgende week met de examens hier in België, ik moet dan in Diepenbeek geraken.
Ik moet zelf rijden maar met ijzel zit ik toch niet graag op de baan, mijn autoke gaat nogal snel slippen.
Ja je weet nooit of het volgende week misschien terug gaat sneeuwen.
Het KMI geeft voor zondag 3°C en daarna terug kouder, in de nacht van zondag op maandag -1°C, dus hopelijk geen neerslag dan.
Momenteel hier ook matige sneeuwval. | Gewijzigd: 2 december 2010, 12:46 uur, door WimBaens
Thanks! Ziet er inderdaad nog goed uit voor Haarlem... afwachten maar... Die lichte sneeuwval die nu de hele dag duurt heeft er toch evengoed weer een aardig wit laagje bovenop gelegd.
Ja precies dit al vanaf uurtje of 08:00 aan 1 stuk door.