Hier fijne motsneeuw. Auto's worden langzaam aan wit. Ook maar net wit . Maar...volgens mij komt er nog genoeg aan voor ons Grunningers.
De wegen beginnen erg glad te worden. Door de kou is het effect van het gestrooide zout minder. De sneeuw blijft dus langer op de weg liggen en wordt vastgereden door de auto's. | Gewijzigd: 2 december 2010, 09:16 uur, door Reutel
Ik zie dat jij in breda woont, hoe begaanbaar is breda op dit moment? Moet zo nog naar school, maar ga altijd op de fiets.. Maar als dat niet mogelijk is moet ik met de bus en dat duurt weer langer, moet ik weer trein eerder etc.
(sorry voor de offtopic heid)
Breda staat vast. Ik ben nu aan het thuiswerken omdat zowel de a16 /a58 als de noordelijke en zuidelijke rondweg van Breda vast staat.
Ontopic: Het begint ietsje harder te sneeuwen hier, nog wel hele kleine vlokjes.
Ben inderdaad ook wel benieuwd wat dit gebied gaan doen in duitsland:
http://www.niederschlagsradar.de/
Nu zul je denken dat er en halve meter sneeuw ligt maar nee het is maar en dun laagje en wat er valt is ook niet veel. Dit is gewoon door verkeerde keuzes van de overheid en instanties die met strooien van doen hebben.
Als dat gebied boven noord duitsland maar doorzet en activeert. zou er het nodige aan cm kunnen gaan vallen.ik schat in vanaf nu en zaterdag. 5 a 12 cm.
Trouwens hoorde ik dat de dooi aanval het n.oosten niet zal plaats vinden. kan 1 of 2 boven 0 gaan worden overdag. maar in de nachten gewoon vorst.. zal net zo zijn als vorig jaar dat we aan de koude kant blijven zitten.
P.s. heb je nog wat brood of een appeltje over, denk aan de vogels!
Trouwens hoorde ik dat de dooi aanval het n.oosten niet zal plaats vinden. kan 1 of 2 boven 0 gaan worden overdag. maar in de nachten gewoon vorst.. zal net zo zijn als vorig jaar dat we aan de koude kant blijven zitten.
Dus aan de goede kant blijven zitten Naja...we zullen wel zien hoe alles uitpakt.