ben benieuwd wat de komende dagen gaan brengen. En ik ben erg benieuwd hoe de kaarten er uit zien wat betreft dooi..
edit: zeeland zit goed in de sneeuw zie ik wel! | Gewijzigd: 2 december 2010, 08:56 uur, door jewaitit
Maar zeg maar niet dat je het erg vindt.
Mhua. 10 cm zal wel niet voorlopig. Maar het is nu ook mooi
Ook in Arnhem sneeuwt het nog steeds licht. | Gewijzigd: 2 december 2010, 08:56 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Misschien dat er in de loop van de dag nog een beetje bijvalt.
Score O-O 1 punt - KNMI 1 punt .
Sorry hoor maar het komt wel uit. o-o heeft het weer bij het rechte eind.
Ikke niet begrijp
Die buien die er nu liggen komen later vandaag afzakken omdat de stroming op grotere hoogte naar het noorden gaat draaien
Hier nog geen sneeuw en als ik niet beter zou weten ( en dat weet ik ook niet ) zou je denken dat de temp. in het (uiterste)noorden wel eens boven nul kan gaan uitkomen.
Edit: Herstel, hoor net dat het een klein beetje sneeuwt | Gewijzigd: 2 december 2010, 09:07 uur, door H. Kootstra
Ikke niet begrijp
Kijk eens hier.
Hier nog geen sneeuw en als ik niet beter zou weten ( en dat weet ik ook niet ) zou je denken dat de temp. in het (uiterste)noorden wel eens boven nul kan gaan uitkomen.
Raar het sneeuwt hier al meer dan een half uur. soms even fel. en dan weer dikke motsneeuw.
Toch wel balen dat ik deze week zoveel moet werken, ik heb gewoon geen tijd voor foto's. hier baal ik echt van. Morgen kijken of ik een gaatje kan vinden. (dat is toch het nadeel van de sinttijd icm winkels).
Ik zie dat jij in breda woont, hoe begaanbaar is breda op dit moment? Moet zo nog naar school, maar ga altijd op de fiets.. Maar als dat niet mogelijk is moet ik met de bus en dat duurt weer langer, moet ik weer trein eerder etc.
(sorry voor de offtopic heid)