De temp is hier al bijna 48 uur niet boven de - 6 uitgekomen. Tevens lichte sneeuwval nu. Alleen met het schaatsen is het hier nog helemaal niks ondanks de vele kerstdagen .
Ik verwacht niet zoveel van die sneeuwbuien hier, aangezien sneek wat meer in de zuidwesthoek van friesland zit!
Wat denken jullie?, zouden de buien het tot hier halen?
De temp is hier al bijna 48 uur niet boven de - 6 uitgekomen. Tevens lichte sneeuwval nu. Alleen met het schaatsen is het hier nog helemaal niks ondanks de vele kerstdagen .
kerstdagen??? of bedoel je vorstdagen
Op de Waddeneilanden sneeuwbuien, langzaam uitbreidend naar de noordelijke kuststrook. Hoeveelheden rond 5 cm, lokaal enkele cm meer. Geldig: donderdag 02 december 2010 vanaf ca 15 uur gedurende ca 24 uur
Ik hoop het!
Ik verwacht niet zoveel van die sneeuwbuien hier, aangezien sneek wat meer in de zuidwesthoek van friesland zit!
Wat denken jullie?, zouden de buien het tot hier halen?
Welke buien? Die er nu hangen, of die er aan zitten te komen ( hoop ik ) .
Met de 5 cm die er lag wordt het nu toch een flink sneeuwdek, vanacht flink opklaren en en dikke min tien eroverheen dan wordt het extra moeilijk voor de dooi hier.
buienradar laat een splitsing zien bij de rivieren, jammer maar helaas.
Moet zo richting breda, daar lijkt aanzienlijk meer te zijn gevallen.
Valt nog wel mee. 3 cm nu. Sneeuw nu wel door.
maar ik ben op mijn werk aan gekomen gelukkig is er zoiets als radio in de auto.
oh ja vergeet ik bijna te melden dat het hier -6 is en dat het sneeuwt er is inmiddels 3 cm gevallen(vandaag)
traject Breda-Gilze-Rijen.
Misschien dat er in de loop van de dag nog een beetje bijvalt.
Score O-O 1 punt - KNMI 1 punt .
Lol de dag is net begonnen
Volgens de Belgische weermannen zou er 1 à2 cm vallen . pipo's! Weet niet welke weer man of vrouw jij gehoord hebt. Er was gisteren al gewaarschuwd voor sneeuwval in Limburg en dat er tot 10 cm kon vallen
Maar zeg maar niet dat je het erg vindt.