de bui lijkt een beetje uit te dunnen.
Ik hou het ook voorgezien, fijne nacht.
Het sneeuwt licht tot matig.
Ik ben met een gangetje van 40 tot 70 naar huis moeten rijden.
Vooral bij het nemen van rotondes en de brug over rijden was toch wel een beetje hachelijk.
Er is nog absoluut nergens gestrooid hier.
Ik kon op veel wegen de strepen niet eens meer zien.
Mijn ESP werkt in ieder geval goed.
Ik ben benieuwd waar dit toe moet leiden.
Het heeft toch wel iets hoor, door de sneeuw rijden.
Wat een heerlijk winterwonderland.
O ja, het is hier tussen de -6 en -7 graden op het moment. | Gewijzigd: 1 december 2010, 23:54 uur, door allseasons
Kijk maar even op de eerste pagina
edit: net te laat | Gewijzigd: 1 december 2010, 23:54 uur, door smarkie
Ah, ook te laat.
aha dank je miste het ineens al ben wel benieuwd voor morgen voor het noorden berichten zijn zo verschillend is geen knoop aan vast te binden we zullen het zien wat er komt ,kan veel zijn maar kan ook maar een paar sneeuwbuitjes zijn met o,5 mm
Dus het beeld van 20.00 is bijvoorbeeld het begin. Dan is hij om 21.30 (aan het eind van de loop) helemaal uitgedund.
Kijk je een uur later, 21.00, dan is de bui ineens hetzelfde als op. 20.00 om vervolgens over de loop van anderhalf uur weer compleet uit te dunnen. Vaag ding.
kijk liever op www.wetter-online.de, die werkt voor mijn gevoel véle malen beter.
Wel grappig om de sneeuw onder de lantaarnpaal af toe omhoog te zien gaan. | Gewijzigd: 2 december 2010, 00:21 uur, door smarkie
Zou Ed Aldus het bij het rechte eind gaan hebben. ( geen tot weinig sneeuw regio rijnmond aankomende dagen ).
Ik denk het wel in tegenstelling tot de kaarten die ik hier gezien heb. Natuurlijk zie ik ook graag een berg sneeuw , liefst een meter hoog . ( maar kijk stiekem al weer uit naar de zomer onweer ! ). En de winter moet nog beginnen hahaha.
hmmm nu ik dit typ toch weer kleine vlokjes buiten .... nog ff in de gaten houden en dan lekker naar mijn nest.
alvast truste allen .
Zou Ed Aldus het bij het rechte eind gaan hebben. ( geen tot weinig sneeuw regio rijnmond aankomende dagen ).
Ik denk het wel in tegenstelling tot de kaarten die ik hier gezien heb. Natuurlijk zie ik ook graag een berg sneeuw , liefst een meter hoog . ( maar kijk stiekem al weer uit naar de zomer onweer ! ). En de winter moet nog beginnen hahaha.
hmmm nu ik dit typ toch weer kleine vlokjes buiten .... nog ff in de gaten houden en dan lekker naar mijn nest.
alvast truste allen .
Je kijkt alle sneeuw weg dat is het! Volgens de sneeuwradar (buienradar) begint het hier pas echt te sneeuwen rond een uur of 2 vanacht.
Hetgeen hier nu in Kralingen valt, daarvan zegt een Zeeuw: Ut mag hin naom hen (het mag geen naam hebben in Hulst - dialect). Ben benieuwd wat hier morgen liggen zal en of de Kralingse Plas al een beetje dicht wil vriezen....
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21