Sneeuwt hier al van 17u licht soms wat matig en er ligt op dit moment al een 5cm verse sneeuw de meeste banen zijn dan ook al lang ondergesneeuwt.
Ben benieuwd of dit zo heel de nacht gaat doorgaan. Moet namelijk men vriendin naar haar werk voeren dus dat ik niet te vroeg moet opstaan
Ga morgenvroeg dan na dat ik men vriendin heb gevoerd eens lekker veel foto's maken en met het zoontje wat met de slee gaan spelen.
Was maar 3cm voorspelt voor hier zeiden ze op KMI | Gewijzigd: 1 december 2010, 23:12 uur, door tokko
Nu sneeuwt het iets harder en lijkt de wind wat te minderen, ik kan nu vanaf deze kamer geen lantaarnpaal meer zien en ook geen sneeuw meer zien vallen, is het te donker voor, maar ik kan op het dak wel zien dat er wat wits ligt weer, dus er valt nog steeds wat.
Hier in Heerlen geen vlok gezien vandaag , terwijl het volgens de radar toch
redelijk had moeten sneeuwen... Snap er niks van. Jij enig idee hoe dat mogelijk is Jan? De wind misschien??
Dat lps-en is bijna nutteloos... heb n stijve nek inmiddels...
Een storm mag je dat misschien niet echt noemen maar het zit er wel dicht tegenaan.
In combinatie met de forse kou is dit toch een unieke combinatie die vooral goed ingeschat is geweest.
Verder is er natuurlijk genoeg sneeuw van betekenis gevallen al zijn het niet enorme hoeveelheden geweest.
Dat is ook lastig in te schatten hoeveel cm er precies gaat vallen zeker als de verwachting al dagen van tevoren is gemaakt.
Bovendien kan er de komende dagen nog sneeuw vallen, lokaal misschien zelf behoorlijk veel.
Het O-O forum is dus goed bezig geweest. Er is vaak ook wel wat te zeuren als er iets niet klopt maar er zijn zeker ook verwachtingen die wel uitkomen.
Hopen dat het hele meer dichtgaat.
Ik ga nu mijn luiken sluiten , zware dag geweest met het lossen in die kou... hoop morgen een laagje sneeuw te zien hier in NH.
Slaap lekker
Er ontstaat een leuk buitje vlak voor haarlem | Gewijzigd: 1 december 2010, 23:43 uur, door smarkie
Hier sneeuwt het nu al een uurtje ligt, ligt nu denk 1 a 2 mm er onstaat wel een sneeuwduin voor de deur als ik het zo zie. Maar dan moet het wel harder gaan sneeuwen..... Wel fijn dat het wolkje lekker boven mij blijft hangen nog 2 uur minimaal volgens buienradar.
Hoe laat verwachten jullie in het midden van nederland de storing uit duitsland? Want had al wat kaartjes gezien dat hij rond 11 uur verwacht werd maar heb hem nog niet kunnen vinden...