Gaat met een grote boog tegen de klok in richting n-o.
Activeert vannacht ook nog een beetje
weten jullie nog afgelopen winter waarbij een buienfront boven amsterdam bleef hangen en er totale chaos ontstond..
dus wat mij betreft mag het snel naar NL komen en dan heeeeeeeeeeeeel langzaam naar het westen
:)
wind is nu duidelijk afgenomen,
als ik dat zo allemaal lees denk ik dat het vooral aan de kust waar de dooi iets harder toeslaat met die mooi zee het dan aardig glad gaat worden als het eerst eind weekend veel neerslag valt(natsneeuw of regen) en dan vorst er achter aan....
ben benieuwd hoe dit gaat verlopen,..!!
maar eerst even van deze kouwe, ijs kouwe dage genieten!!!!! | Gewijzigd: 1 december 2010, 22:16 uur, door tdv
De pluim ziet er goed uit voor komende week. Zondag helaas lichte dooi, met mogelijk gevaarlijke toestanden in vooruitzicht. Ik hoop er niet op, want ook ik moet de weg op naar mijn werk.... laten we hopen op sneeuw, en regen/ ijzel lekker in de Noordzee belanden.
Op lange termijn zie ik het gunstiger in dan veel mensen in het vorige topic. Van een WC is voorlopig nog geen sprake. Bekijken we de pluim, dan valt te zien dat we maandag alweer de vrieskist induiken, weliswaar niet zo diep als nu, maar toch blijft het vriezen tot voorlopig donderdag. Dit is een groot verschil met de vorige runs, die uitgingen van een verder inzettende dooiperiode. Ben erg benieuwd of deze dooi- aanslag door zal zetten of dat deze weer doorschuift; de volgende runs zullen het ons leren.
Trekt die bui nog over het zuiden, hij lijkt nu nog hoger te liggen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
ziet er goed uit, maar duurt wel heel lang, alles is wel uitgesteld volgens mij.
Waarschuwing was hieral vanaf 15 uu nog niks gezien...
Eerst nu maar even genieten van deze aankomende dagen, ik hoop toch ook voor hier een bak sneeuw...
Vanavond heb ik een uur hardgelopen, wat een snijdende kou is dat, door die wind...!
Op het moment is het -5.4 graden, wind 4bft en gevoelstemp van -12,4...
Fijne avond,
Antoin