De bedoeling:
Maak een foto van je werkplek thuis of op werk/kantoor, en plaats het hier zodat je kunt laten zien hoe je werkt, waar je veel zit, ja, dat soort dingen eigenlijk.
Ik trap af met mijn foto, maar eerst een korte uitleg hierover:
De achterste PC en laptop zijn van mijzelf, althans, behalve de laptop en de printer op de voorgrond zijn van mijn broer, en de rest van mij, maar de achterste PC met laptop is mijn hoekie. De 2e PC wordt gebruikt door mijn broer en vriendin om spelletjes te spelen, of internetten of iets dergelijks. De laptop op de voorgrond met de printer is van mijn broer, die tijdelijk hier staat zodat ie hier fatsoenlijk kan werken aan het bureau.
Maar goed, nu de foto:
Geinig om te zien... Leuk ingericht, en overzichtelijk. Werk je toevallig thuis dan?
En Sietse, wat zijn dat blauwe dingen op je muur? schilderingen?
Maar goed, heeft iemand anders een mooie foto van zijn werkplek om O-Online te bekijken stuur hem door!!
Groeten namens Peter en Ikkuh Martin Middelveld
Maaruhm mijn werkplek is dan ook thuis gezien ik geen werk heb op het moment.
Mijn onspanplek is ook op de pot maar ook achter de tv, of eigenlijk voor de tv
maar zonder dollen, zal straks even mijn "werkplek" ook even posten.
| Gewijzigd: 1 december 2010, 05:46 uur, door OmNomChampignon
uhhhm ik werk thuis... tenminste als je een bende kids, een vriend en huisdieren in het gareel houden werken noemt hahaha...
nee ben huismoeder maar dit is wel de plek waarvanuit zo'n beetje alles geregeld word en uiteindelijk wil ik ook graag werk hebben wat ik vanuit huis kan doen... maar dan moet m'n "kantoor" wel wat uitgebreid worden denk ik grinnn | Gewijzigd: 1 december 2010, 08:13 uur, door anirnith
vroeger was de cargobehandeling mijn vaste stek, nu werk ik er nog af en toe... mijn huidige functie is hoofdzakelijk het laden en lossen van papier in de loodsen die je af en toe op de achtergrond ziet.
Wel fysiek denk ik, maar heb mijn website ook al een week in kerstsfeer, maar leuke werkplek
Net als anderen hoor, die al foto's geplaatst heeft. Wel leuk om te zien hoe een ander werkt.
Ik zal mijn plekkie over een paar daagjes laten zien, moet ik eerst nog ff snel een foto'tje maken als ik tijd heb... Kan trouwens wel gaan ruimen, heb toch geen nut dan is het een paar uur later nog erger...
En Sietse, wat zijn dat blauwe dingen op je muur? schilderingen?
Dat is licht van LED-lampen die in mijn computerkast zitten. Geeft een leuk effect als ik het licht uit doe haha