Ja hoe moet ik dat nu zeggen, het ligt nogal een beetje ingewikkeld
Ben van oorsprong een Groninger, maar heb een behoorlijke tijd in Friesland gewoond (vanf m'n 9de)
Tis me als het ware met de paplepel ingegoten, en kom er maar weer van af om het niet te spreken
Nou nu weer lekker lullen over sneeuw , dat lijkt me beter dan m'n hele levensloop hier neer te zetten
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
@ Musselkanaalmeneer (weet je nick even niet meer ) en nu toch weer naar Groningen hé? Ochochoch.
Geeft niets, ik ben een Harlingse, dus niet een echte Fries
Dat zeggen Leeuwarders ook van zichzelf Friesland.....een schitterende provincie nog wel.
Edit: wat is het hier opeens stil...GTST is afgelopen enz enz. Heeft niemand nieuws of iets nieuws?? | Gewijzigd: 1 december 2010, 20:38 uur, door H. Kootstra
Op een gegeven moment weet je het niet meer. De een zegt dit en de ander dat. Ik weet het in ieder geval niet
Trouwens...ik ga eerst ff genieten van de sneeuw wat in aantocht is. Het zal niet bijzonder veel zijn maar toch!
Ach ja......Jan Pelleboer
| Gewijzigd: 1 december 2010, 20:51 uur, door H. Kootstra
Jah en later kreeg je dit soort weerhelden. Maar die haalde het logischerwijs, net weer niet.
Hier heb ik erg om gelachen hahaha
Wat ik trouwens wel gek vind....is dat NW Duitsland code oranje draagt en Groningen gewoon groen is.
Wat ik trouwens wel gek vind....is dat NW Duitsland code oranje draagt en Groningen gewoon groen is.
Tja, echt weer Nederland he? Lopen altijd achter de feiten aan. Maar gezien die code oranje van Duitsland voor het N-westen lijkt voor ons hier ook nog gunstig. Als ik de lijn doortrek vallen we nog net in het oranje gebied.
| Gewijzigd: 1 december 2010, 21:12 uur, door zwoof
Nou ja...niet serieus nemen is een groot woord. De duitsers geven wel code oranje af en dat gebied ligt pal naast onze provincie. Dat klopt dan toch van het KNMI niet. Dit verschil is mij een beetje te groot
Whahah, ik dacht dat meneer (Pieeeep) veel forser was...heeft ie er een complex aan overgehouden..